ویدیویی ترکیبی از پیانیست ایرانی و استارشیپ که توسط ایلان ماسک منتشر شد

به تازگی ویدیویی منتشر شده که در آن لحظه پرتاب استارشیپ ، بزرگ‌‎ترین راکت تاریخ با پیانو زدن پسر ایرانی ترکیب شده که این خبر، اتفاقاتی را در پی داشت.

«ایلان ماسک» مدیرعامل شرکت «SpaceX»، ویدیویی از نوازنده پیانوی ایرانی به نام یاسین شفیعی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است. در این ویدیو، ترکیب نواختن پیانو و پرتاب بزرگ‌ترین راکت تاریخ یعنی «استارشیپ» به نمایش گذاشته می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پیانو زدن پسر ایرانی

ویدیوی منتشر شده توسط «ایلان ماسک» پس از موفقیت‌ آهنگ‌هایی نظیر جمال جمالو و گل یخ، نشان از شهرت بیشتر موسیقی ایرانی دارد تا این مسئله دلیلی به روی آوردن نگاه جهان به موسیقی ایرانی و نوازندگان و خواننده‌های ایرانی باشد.

«ایلان ماسک» کارآفرین و سرمایه‌گذار معروف در دنیای کسب‌ و کار محسوب می‌شود و کمتر کسی را می‌توان گفت که نام او را نشنیده باشد. او بنیان‌گذار و مدیرعامل «SpaceX» و «Tesla» و همچنین بنیان‌گذار «بورینگ»، شرکتی فعال در زمینه توسعه فناوری حمل و نقل زیرزمینی و همچنین یکی از بنیان‌گذاران «Neuralink» و «OpenAI» است.

نام «ایلان ماسک» در لیست ثروتمندان جهان در جایگاه دوم قرار دارد. دارایی خالص وی در حدود 219 میلیارد دلار آمریکا بر اساس شاخص میلیاردرهای «بلومبرگ» بوده که این ثروت اساسا از سهم مالکیت او در شرکت‌های «Tesla» و «SpaceX» و باقی کسب و کارهایی که وی راه انداخته بدست آمده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پیانو زدن پسر ایرانی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *