مسابقات آزاد بهترین پری دریایی در چین برگزار شد

مسابقات آزاد بهترین پری دریایی با حضور حدود 100 ورزشکار حرفه‌ای از سرتاسر جهان، در شهر شانگهای چین برگزار شد و توانست بازتاب فراوانی را با خودش به همراه داشته باشد.

مسابقه فینال انفرادی زنان که با حضور 11 ورزشکار چینی و بین‌المللی برگزار شد، بیش از بخش‌های دیگر توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کرد. برخی از تماشاگران از شهرهای مختلف به شانگهای آمدند تا این رویداد را تماشا کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


مسابقات آزاد بهترین پری دریایی در چین برگزار شد

کمیته داوران، مسابقه پری دریایی را به عنوان ترکیبی از شنا، شیرجه آزاد و ورزش‌های دیگر معرفی کردند. این ورزش در چین، در سال‌های اخیر رشد قابل توجهی داشته است و در حال حاضر حدود 200 هزار ورزشکار در سراسر این کشور در دوره‌های آموزشی آن شرکت کرده‌اند و گواهی پایان دوره را گرفتند.

مسابقات پری دریایی از سال 2021 تاکنون هفت بار در شهرهای دیگری مانند سانیا و چینگ‌دائو برگزار شده؛ اما این بار برای اولین بار است که این مسابقه در شانگهای برگزار می‌شود. این مسابقه همچنین انتخابی اولیه تیم ملی پری دریایی چین است.

مسابقات آزاد بهترین پری دریایی

سال گذشته، بیش از 60 بازیکن حرفه‌ای پری دریایی در مسابقه پری دریای بین‌المللی 2023 شرکت کرده بودند. این رویداد با نام مسابقات قهرمانی باز پری دریایی چین ایستگاه آتلانتیس و مسابقه بین‌المللی پری دریایی 2023، از سه شنبه 19 سپتامبر (28 شهریور) در شهر تفریحی سانیا واقع در استان های‌نان در جنوب چین آغاز شده بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مسابقات آزاد بهترین پری دریایی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *