فیلم مهدی قایدی و همسرش در دندانپزشکی جنجالی شد! +[اعتیاد عجیب ستاره معصومی همسر مهدی قائدی]

فیلم مهدی قایدی و همسرش در دندانپزشکی داخل اینستاگرام منتشر شده است که بازتاب گسترده ای میان کاربران این پلتفرم در پی داشته است.

به تازگی ویدیو ای از مهدی قایدی فوتبالیست معروف ایرانی و همسرش ستاره معصومی، در فضای مجازی منتشر شده است که پربازدید شد. در ادامه مطلب با خبر مهدی قایدی و ستاره معصومی در دندانپزشکی همراه ما بمانید.

فیلم مهدی قایدی و همسرش در دندانپزشکی

  • عکس جدید مهدی قایدی با همسرش

به گزارش منابع خبری:

مهدی قایدی فوتبالیت معروف ایرانی به همراه همسرش در یک دندانپزشکی لاکچری در تهران حاضر شدند. فیلم حضور آن ها در این دنداپزشکی به شدت پربازدید شده است. در ادامه می‌توانید فیلم مهدی قائدی و همسرش در دندانپزشکی را مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید:

ویدیو : لایو جنجالی همسر مهدی قائدی به همراه دوستش در تهران

استوری جنجالی همسر مهدی قائدی [+عکس]

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی

همسر مهدی قائدی با رفتارهایی که انجام می دهد خبر از اعتیاد شدیدیش دارد. در ادامه با خبر عکس اعتیاد ستاره معصومی همراه فیگار بمانید. انتشار تصاویری از زندگی به ظاهر مرفه ستاره معصومی همسر مهدی قائدی در اینستاگرام پرده از اعتیاد او برداشت. او از اعتیاد شدیدش خبر داد.

اعتیاد همسر مهدی قائدی

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی
اعتیاد همسر مهدی قائدی, عکس اعتیاد ستاره معصومی

اعتیاد ستاره معصومی همسر مهدی قائدی

همسر پرحاشیه مهدی قایدی به یکباره شاخ اینستاگرامی شده و اکنون بسیاری از هواداران فوتبال او را می شناسند. همه چیز از یک تولد لاکچری برای ستاره معصومی شروع شد، سپس شایعه اختلاف سنی ۱۰ ساله با مهدی قائدی و به مرور زمان خبرهای دسته اولی که از باشگاه استقلال داشت.

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی
اعتیاد ستاره معصومی همسر مهدی قائدی, اعتیاد همسر مهدی قائدی

همسر مهدی قائدی که به نظر می رسد دیگر سوژه ای برای انتشار در اینستاگرام ندارد اخیرا عکس هایی از غذا و تنقلات خود در فضای مجازی منتشر می کند همین از نظر کارشناسان یک اعتیاد خطرناک به حساب می آید و باوجود اینکه در جامعه مورد نکوهش قرار نمی گیرد اما روح و روان و خانواده هرکسی را به هم می ریزد.

استوری همسر مهدی قائدی

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی
عکس اعتیاد ستاره معصومی, استوری همسر مهدی قائدی

بیشتر بخوانید :


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *