ببینید: محمود دینی با دخترش نگار و نوه اش سامیار ؛ بیوگرافی محمود دینی

عکس تازه منتشر شده از محمود دینی با دخترش نگار و نوه اش سامیار ، بازیگر سریال قدیمی آینه عبرت وایرال و نگاه کاربران را جلب کرد.

محمو دینی بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون ایران سالهاست که بازی نکرده است. با انتشار عکس محمود دینی بازیگر سریال قدیمی آینه عبرت به همراه دخترش نگار و نوه اش سامیار بهانه‌ایست برای پرداخت به کارنامه این بازیگر. در ادامه با جزئیات زندگی هنری این بازیگر همراه فیگار باشید.

محمود دینی با دخترش نگار و نوه اش سامیار

عکس محمود دینی همراه با دخترش نگار و نوه اش سامیار 

محمود دینی بازیگر 60 ساله سینما و تلویزیون در بیجار به‌دنیا آمده است. او دارای مدرک دیپلم نظامی است و از بازیگران قدیمی و با سابقه سینما و تلویزیون ایران محسوب می‌شود.

محمود دینی با دخترش نگار و نوه اش سامیار

بیوگرافی محمود دینی

محمود دینی با بازی در سریال آینه عبرت، که نقش علی را ایفا می‌کرد به چهره معروف تبدیل شد. ماه‌عسل ازدواج او، دو دختر جوان به نام نگار و نادیا و یک نوه به نام سامیار است. محمود دینی بازیگری را از ۱۷ سالگی با فیلم مسعود کیمیایی به نام تیغ و ابریشم آغاز کرده است و سپس برای بازی در سریال آینه عبرت با محوریت اعتیاد و مواد مخدر نقش‌آفرینی کرد.

ایفای نقش در سریال آینه عبرت و برگ ریزان باعث شد تا او به یکی از چهره‌های شناخته شده بازیگری تبدیل شود. بیشتر مخاطبان تلویزیون هنوز محمود دینی را با نام علی در سریال آینه عبرت به یاد می آورند. اما زندگی هنریمحمو دینی دوامی نداشت و او به یک‌باره از دنیای بازیگری خداحافظی کرد و چند سال از او خبری نبود و در هیچ فیلم و سریالی دیده نشد.

عکس محمود دینی با دخترش نگار و نوه اش سامیار

محمود دینی با دخترش نگار و نوه اش سامیار محمود دینی با دخترش نگار و نوه اش سامیار محمود دینی با دخترش نگار و نوه اش سامیار

محمود دینی در برنامه تلویزیونی که با مجری‌گری مجید واشقانی برگزار می‌شد، در جواب اینکه چطور ثبت در ذهن عموم مردم نسبت به شخصیت علی در سریال «آینه عبرت» به وجود آمد گفت:

حدودا بیست و پنج، شش سال شاید هم بیشتر از مجموعه‌ی «آینه عبرت» می‌گذرد، اما هنوز در برنامه‌های صدا و سیما دست و پا شکسته گذری به آن می‌زنند و نقد می‌کنند. از اینکه هنوز این سریال در خاطرات مردم عام و خود بچه‌های سینما و کارشناس‌ها است خوشحال هستم و این برای من یک افتخار است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *