ببینید: عکس تغییر چهره شبنم قلی خانی از کودکی تا الان +[واکنش جنجالی شبنم قلی خانی به ادعای طلاقش]

عکس تغییر چهره شبنم قلی خانی بازیگر، از کودکی تا زمان حال در فضای مجازی و اینستاگرام منتشر شده است که بسیار پر بازدید شده است.

به تازگی تصویری از شبنم قلی خانی بازیگر ایرانی در شبکه های اجتماعی درحال چرخیدن است که بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه مطلب با خبر عکس کودکی شبنم قلی خانی همراه ما بمانید.

عکس تغییر چهره شبنم قلی خانی

عکس جدید شبنم قلی خانی

به گزارش منابع خبری:

شبنم قلی خانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. او متولد سال 1356است و اوج شهرتش را مدیون فیلم مریم مقدس است. در ادامه مطلب با خبر تغییرات شبنم قلی خانی از کودکی تا الان را مشاهده کنید:

عکس تغییر چهره شبنم قلی خانی
عکس تغییر چهره شبنم قلی خانی

بیشتر بخوانید:

استایل شیک شبنم قلی خانی ؛ ظاهر بالیوودی خانم بازیگر

ببینید: تفریح شبنم قلی خانی با برادرش +[استوری شبنم قلی خانی با آهنگ چیپس میخوری]

واکنش جنجالی شبنم قلی خانی به ادعای طلاقش

شبنم قلی خانی به طلاقش واکنش نشان داد. پاسخ پرهیاهو شبنم قلی خانی به شایعه طلاقش در رسانه بازتاب داشت. این بازیگر معروف با یک استوری به صورت غیر مستقیم به ادعای طلاقش پاسخ دندان شکن داد. واکنش جنجالی شبنم قلی خانی به ادعای طلاقش غوغا به پار کرد. در ادامه با جزییات و عکس پاسخ دندان شکن شبنم قلی خانی به طلاقش همراه ما باشید.

جدا شدن شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی در یک استوری که به همراه همسرش در اسنتاگرام خود منتشر کرده و نو شته بریم خرید هفت سین؟ در واقع او به طور غیر مستقیم شایعه طلاقش را رد کرده است.

واکنش جنجالی شبنم قلی خانی به ادعای طلاقش

جواب کوبنده شبنم قلی خانی به جدایی از همسرش

سه روز پیش کاربران خبر دادند که مهاجرت خانم قلی خانی به اروپا تایید شده و دقیقا یک روز بعد شایعه شد که ایشان از همسر خود جدا شده است. اما این بازیگر محبوب در قالب یک استوری و پست جدید که از خود و همسرش به اشتراک گذاشت این خبر را تکذیب کرد.

طلاق گرفتن شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی در استوری خود گفت:

تعجب می‌کننم چطور هنوز صفحات زرد را دنبال می‌کنید و فریب آن‌ها را می‌خورید. این بازیگر با استوری و پست‌های عاشقانی پاسخی کوبنده به تمام شایعات داد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *