شاخص بورس امروز 28 دی 1401 سبز پوش شد !!!

به تازگی شاخص بورس امروز 28 دی 1401 سبز پوش شد. گویا امروز 28 دی 1401 معاملات در بورس تهران نزدیک به 16 میلیارد رسیده است.

شاخص بورس هم‌وزن با ۲ هزار و ۵۳۹ واحد افزایش به ۵۲۶ هزار و ۱۸۷ واحد و شاخص قیمت با یک‌هزار و ۵۱۰ واحد رشد به ۳۱۲ هزار و ۹۹۳ واحد رسید. شاخص بورس در بازار اول، ۵۵۴ واحد و شاخص بازار دوم، هفت‌هزار و ۲۴۹ واحد افزایش را ثبت کردند. امروز در معاملات بورس تهران، بیش از ۱۵ میلیارد و ۶۸۱ میلیون سهم، حق‌تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۸۶ هزار و ۶۳۳ میلیارد ریال معامله شد.

بیشتر بخوانید:

عرضه ۱۰ هزار دستگاه خودرو دنا پلاس امروز در بورس کالا!

آیا عرضه خودرو در بورس متوقف شده است؟

شاخص بورس امروز 28 دی 1401

  • سبز پوش شدن شاخص بورس در 28 دی 1401
شاخص بورس امروز 28 دی 1401
سبز پوش شدن شاخص بورس در 28 دی 1401

همچنین بورس در توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) با یک‌هزار و ۲۸۹ واحد، پالایش نفت تهران (شتران) با یک‌هزار و ۸۰ واحد، گروه مدیریت سرمایه گذاری امید (وامید) با یک‌هزار و ۵۰ واحد، پالایش نفت اصفهان (شپنا) با ۷۲۰ واحد و پالایش نفت بندرعباس (شبندر) با ۶۵۵ واحد تاثیر مثبت بر شاخص بورس داشتند.

در مقابل بورس ایران خودرو (خودرو) با ۶۷۸ واحد، شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) با ۵۷۶، فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با ۵۷۴ واحد، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران (حکشتی) با ۴۴۳ واحد، سایپا (خساپا) با ۴۲۹ واحد، بانک پاسارگاد (وپاسار) با ۳۵۴ واحد، بانک ملت (وبملت) با ۳۰۵ واحد با تاثیر منفی بر شاخص بورس همراه شد.

بر پایه این گزارش، امروز نماد پالایش نفت تهران (شتران)، ایران خودرو (خودرو)، پالایش نفت اصفهان (شپنا)، سیمان آبیک (سآبیک)، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو (خگستر)، پالایش شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) و پالایش نفت بندرعباس (شبندر) در نمادهای پُرتراکنش قرار داشتند.

سبز پوش شدن شاخص بورس در 28 دی 1401

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *