آیا کاهش نرخ طلا در روز های آینده رخ می دهد؟

آیا کاهش نرخ طلا در روز های آینده رخ می دهد؟ گویا اخباری در مورد کاهش نرخ طلا در رسانه ها پخش شده است و تا پایان امسال نرخ آن پایین می آید.

در راستای مدیریت بازار سکه و کنترل قیمت، هفته گذشته سه روز عرضه ربع سکه در بورس کالا انجام شد و حباب قیمتی آن را تا حدود یک میلیون تومان هم کاهش داد. اکنون با توجه به وعده امروز رئیس‌جمهور در مجلس و همچنین ادامه عرضه ربع سکه از روز سه شنبه در بورس، به نظر می‌رسد قیمت طلا و سکه در بازار روند کاهشی در پیش گیرد.

بیشتر بخوانید:

شاخص بورس امروز 28 دی 1401 سبز پوش شد !!

کاهش نرخ طلا در روز های آینده

  • نرخ طلا در آینده کاهش می یابد
کاهش نرخ طلا در روز های آینده
نرخ طلا در آینده کاهش می یابد

قیمت سکه در هفته‌ها و ماه‌های گذشته متاثر از نرخ ارز در نوسان بود و در روزهای گذشته افزایش یافت، تا اینکه بانک مرکزی عرضه ربع سکه در بورس کالا را در پیش گرفت و مقدای از حباب قیمت در بازار را شکست.

امام همچنان بازار سکه و طلا با حباب قیمتی مواجه است که البته امروز رئیس‌جمهور در مجلس و در جلسه دفاع از کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ گفت:

“حتما وضعیت ارز و طلا و بسیاری گرانی‌ها کاهشی خواهد شد و به‌رغم همه القاء کردن یاس و ناامیدی که از سوی دشمنان صورت می‌گیرد یا برخی تردیدها که می‌خواهند به جامعه القا کنند با توجه به منابع و ظرفیتی و منابع انسانی کارآمدی و همکاری امروز دولت و مجلس وجود دارد در اجرای منویات رهبر انقلاب و آنچه خواست مردم است آینده را بسیار روشن می‌بینیم”.

نرخ طلا در آینده کاهش می یابد

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *