بالا رفتن قیمت بیت کوین تمامی ضررهای خود را جبران کرد !!!

اخیرا اخباری در مورد بالا رفتن قیمت بیت کوین در رسانه های مجازی جهان پخش شده است که گویا تمامی ضررهای سرمایه گذاران این رمز ارز را جبران کرد.

قیمت بیت کوین در دو روز گذشته در بالای 21 هزار دلار ثابت مانده است تا آن را به بالاترین سطح خود از زمانی که صرافی FTX شروع به حرکت به‌سمت ورشکستگی کرد، بازگرداند.

بیشتر بخوانید:

ریزش قیمت بین کوین تا کی ادامه دار است؟

نمودار پایین آمدن قیمت بیت کوین

بالا رفتن قیمت بیت کوین

  • جبران ضرر های بیت کوین با بالارفتن قیمت آن
بالا رفتن قیمت بیت کوین
جبران ضرر های بیت کوین با بالارفتن قیمت آن

براساس داده‌های CoinMarketCap، قیمت بیت کوین در هفت روز گذشته بیش از 22 درصد افزایش یافته است. بین روزهای 7 تا 8 نوامبر، قیمت این ارز به همین اندازه سقوط کرده بود؛ زیرا سرمایه‌گذاران در‌حال ارزیابی تأثیر سقوط احتمالی FTX بودند. در هفته‌های بعد، چندین بار به زیر 16 هزار دلار سقوط کرد.

بیت کوین که در آن زمان مورد‌توجه چشمگیر سرمایه‌گذارن بود، به‌خاطر احتمال سقوط صرافی FTX، یکی از بزرگ‌ترین نگرانی همین سرمایه‌گذاران شد.

براساس داده‌های CoinMarketCap، روند افزایش قیمت بیت‌کوین به‌قدری شدید بوده که از سایر ارزهای دیجیتال پیشی گرفته است. در هفت روز گذشته، اتر بیش از 18 درصد افزایش یافته، همچنین قیمت توکن مبادله بایننس یا BNB و ریپل هر کدام به‌ترتیب 10 و بیش از 11 درصد افزایش پیدا کرده است.

جبران ضرر های بیت کوین با بالارفتن قیمت آن

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *