نرخ ارز سکه طلا دلار 16 بهمن 1401 مشخص شد

امروز نرخ ارز سکه طلا دلار 16 بهمن 1401 با قسمت جدیدی مشخض شد. گویا طلا به دلیل روز پدر قیمت آن تغییر نکرده است اما در آینده امکان تغییر نرخ آن وجود دارد.

دلار سهمیه‌ای در نیمه ابتدایی معاملات روز یکشنبه 16 بهمن 43 هزار و 500 فروخته شد. قیمت سکه امامی به کف کانال 24 میلیون نیز عقب‌نشینی کرد. سکه از روز پنج‌شنبه ۱۳‌بهمن ماه به دلیل تعطیلات روز پدر‌ (۱۳‌رجب) تا روز شنبه به حالت نیمه تعطیل درآمد و فقط در بازارهای مجازی و به صورت فردایی معامله شده است.

بیشتر بخوانید:

تغییر نرخ سودی بانکی به بالاترین میزان

قیمت طلا، سکه و ارز تا ساعت ۱۲ روز پنجشنبه، ۱۳ بهمن ماه

نرخ ارز سکه طلا دلار 16 بهمن 1401

  • نرخ ارز طلا سکه و دلار در روز 16 بهمن امسال
نرخ ارز سکه طلا دلار 16 بهمن 1401
نرخ ارز طلا سکه و دلار در روز 16 بهمن امسال

قیمت دلار امروز یکشنبه ۱۶ بهمن در بازار متشکل ارزی تا ظهر به ۴۳ هزار و ۵۰۰ تومان رسید. یعنی دقیقا ۳۵۰ تومان بیشتر از عصر پنجشنبه هفته قبل. آن روز دلار سهمیه‌ای با نرخ ۴۳ هزار و ۱۵۰ تومان به کار خود خاتمه داده بود و حالا همزمان ۳۵۰ تومان به قیمت یورو اضافه شده است. قیمت یورو امروز یکشنبه ۱۶ بهمن تا ساعت ۱۱ و ۴۵ دقیقه به ۴۷ هزار و ۳۰۰ تومان رسید.

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز یکشنبه ۱۶ بهمن تا ساعت ۱۱ و ۴۵ دقیقه به دو میلیون و ۵۰ هزار تومان رسید. رقمی که ۱۲۸ هزار تومان بیشتر از عصر پنجشنبه هفته قبل است. عصر آن روز طلا ۱۸ عیار با نرخ دو میلیون و ۱۷۸ هزار تومان به کار خود خاتمه داده بود.

نرخ ارز طلا سکه و دلار در روز 16 بهمن امسال

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *