پیش بینی قیمت دلار ؛ بعد از ماه رمضان چه خواهد شد؟

با تمام شدن ماه رمضان پیش بینی‌هایی درباره قیمت دلار صورت گرفته است. به نظر شما پیش بینی قیمت دلار چه خواهد بود؟ با ما همراه باشید.

در بازار قیمت‌ها نوسان زیادی نداشت و معامله‌گران حدس می‌زنند این موضوع در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان به علت کمبود جنس در بازار باشد.

معامله شدن تتر زیر قیمت دلار تهران یا نهایت هماهنگ با دلار تهران بود. این درحالی است که تا چند روز قبل تتر بالای دلار تهران قرار داشت.

پیش بینی قیمت دلار

بعد از ماه رمضان چه خواهد شد؟ 

پیش بینی تغییر قیمت دلار
پیش بینی تغییر قیمت دلار

در بازار شایعه شده بخشی از پول‌های نفت فروخته شده از سوی دولت را خریداران خارجی به تتر پرداخت کرده‌اند و به همین دلیل قیمت تتر زیر دلار بازار است.

در چارت آبشده معامله‌گران فنی واگرایی مثبت دیده شده است. واگرایی مثبت در چارت به معنی تغییر روند رو به بالا می‌باشد و به همین خاطر هم در بازار آبشده موقعیت خرید مشاهده می‌شود.

در روز یکشنبه نادر بذرافشان رییس اتحادیه طلا گفته ادعا کرد که بازار به ثبات رسیده اما در مقابل یکسری معتقدند بازار بعد ماه رمضان نوسانی خواهد شد.

این گروه به تجربیات خود رجوع کرده و اعتقاد دارند، بازار ارز همیشه در ماه رمضان کم‌رمق بوده و بعد از آن باز نوسانی خواهد شد. امید است که این نوسانات سرانجام به کاهش قیمت دلار ختم شود.

تغییرات قیمت دلار

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *