لیست شدن بیبی دوج در کوکوین ؛ آیا با افزایش قیمت رو به رو خواهیم بود؟

آنطور که به گوش می‌رسد صرافی کوکوین تصمیم دارد بیبی دوج را لیست کند. لیست شدن بیبی دوج در کوکوین قطعا تاثیر بسیار به سزایی روی بازار این رمزارز دارد.

قبل از لیست شدن بیبی دوج در کوکوین درواقع پیش از آغاز پشتیبانی این صرافی از بیبی‌ دوج، این میم‌کوین افزایش قیمت را تجربه کرد. صرافی کوکوین با انتشار توییتی در 13 آوریل اعلام کرد که قصد لیست کردن توکن بیبی دوج را دارد.

لازم به ذکر است که جدای از این صرافی، 4 صرافی دیگر نیز قصد پشتیبانی از این توکن را دارند. این لیست شدن‌ها می‌تواند تاثیر بسیار قابل توجهی را روی قیمت این میم‌کوین بگذارند.

لیست شدن بیبی دوج در کوکوین

آیا با افزایش قیمت رو به رو خواهیم بود؟

لیست شدن بیبی دوج در صرافی کوکوین
لیست شدن بیبی دوج در صرافی کوکوین

طبق گزارشات ارائه شده از سمت صرافی کوکوین، این ارز دیجیتال از 18 آوریل قابل معامله خواهد بود. معاملات توکن بیبی‌دوج از ساعت 10:00 UTC در 18 آوریل و برداشت‌ها از ساعت 10:00 UTC در 19 آوریل آغاز خواهند شد.

همانطور که در بالا اشاره کردیم 4 صرافی Binance, Coinbase, Kraken, Bitfinex قصد دارند مانند صرافی کوکوین، توکن بیبی دوج را لیست کنند.

صرافی کوکوین یکی از برترین صرافی‌ها است که اعلام کرده است قرار است از این توکن پشتیبانی کند برای همین هم برخی افراد اعتقاد دارند صرافی بایننس نیز از این توکن پشتیبانی خواهد کرد.

در حال حاضر، توکن بیبی‌دوج توسط صرافی‌های محبوبی همچون Gate.io، Bybit و OKEx پشتیبانی می‌شود. امروز بیبی‌دوج در محدوده قیمتی 0/000000003432 دلار معامله می‌شود که افت 5/29 درصدی را در 24 ساعت گذشته به ثبت رسانده است.

جالب است بدانید که حجم معاملات این توکن نیز با افزایش 1/32 درصدی به 28,297,431 رسیده است و سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال معتقدند این رمزارز پس از لیست شدن در صرافی‌هایی که در بالا نام برده شده است، افزایش قیمت خواهد داشت.

لیست شدن توکن بیبی دوج در کوکوین

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *