پر درآمدترین چهره های معروف سینما و تلویزیون آمریکا

یک روزنامه آمریکایی، چندی پیش جهت سرگرمی، لیستی از پر درآمدترین چهره های معروف سینما و تلویزیون آمریکا را به انتشار رساند که بازتاب گسترده‌ای را داشت.

چندی پیش، یک روزنامه معروف بریتانیایی، لیست بازیگران پردرآمد آمریکایی را تحت عنوان پر درآمدترین بازیگران سینمای آمریکا در روزنامه خودش به انتشار رساند که گویی همان افراد معروف قدیمی هستند.

چهره های محبوب پردرآمد هالیوود نه از نظر ایده و نه از نظر باکس آفیس بهترین لحظات خود را پشت سر نمی‌گذارد و همین دلیل باعث می‌شود تا این لیست، ثابت بماند.

پر درآمدترین چهره های معروف سینما و تلویزیون آمریکا

پر درآمدترین بازیگران سینمای آمریکا

در فهرست شخصیت های مربوط به بخش سرگرمی قرار دارند که به گفته مجله فوربس بیشترین درآمد را دارند. در میان افراد برجسته سینما و تلویزیون، تهیه کنندگان، کارگردانان و بازیگرانی وجود دارند که به عنوان پردرآمدترین ها در این فهرست قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازیگرانی که هیچوقت نقش منفی بازی نکردند

تایلر پری (Tyler Perry) با ۱۷۵ میلیون دلار درآمد در صدر این رده بندی قرار دارد که این مبلغ را به لطف کار به عنوان مجری، تهیه کننده، کارگردان و فیلمنامه نویس به دست آورده است و در مجموع، موجودی حسابش به یک میلیارد دلار می‌رسد.

در رتبه دوم یکی از قدیمی ترین و موفق ترین زوج های خلاق تلویزیون قرار دارند: تری پارکر (Trey Parker) و مت استون (Matt Stone) که درآمدشان در سال جاری بالغ بر ۱۶۰ میلیون دلار بوده است.

بیشتر بخوانید:

مورد انتظارترین فیلم های 2023

فهرست کامل برندگان جشنواره کن 2023

پر درآمدترین چهره های معروف سینما و تلویزیون آمریکا
لیست بازیگران پردرآمد آمریکایی

چهره های محبوب پردرآمد هالیوود

پر درآمدترین چهره های معروف سینما و تلویزیون آمریکا
پر درآمدترین بازیگران سینمای آمریکا

۳ رتبه برتر با مت گرونینگ (Matt Groening) و جیمز ال بروکس (James L. Brooks) کامل می‌شود که برای انتقال حق پخش سیمپسون ها (The Simpsons) به پلتفرم پخش +Disney سود سالانه ۱۰۵ میلیون دلاری را به جیب زده‌اند.

در رتبه چهارم یکی از مهم‌ترین بازیگران تاریخ هالیوود، برد پیت قرار دارد. درآمد ۱۰۰ میلیون دلاری او بیشتر از فروش سهامش در پلن بی (Plan B) به دست آمده است. آخرین عضو این لیست که هم در تلویزیون و هم در سینما بوده جیمز کامرون است و همان‌طور که انتظار می‌رود، بخش عمده درآمدهای اخیر او به لطف موفقیت فیلم های آواتار (Avatar) به دست آمده است.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *