خودروهای نمایشگاه خودرو شیراز + مکان و ساعت بازدید

نمایشگاه خودرو در شیراز ؛ بیستمین نمایشگاه خودرو شیراز از امروز ۲۴خرداد ماه ۱۴۰۲ با حضور شرکت های خودروسازی شروع به کار کرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس با اشاره به شروع نمایشگاه خودرو با حضور فعالان کشوری این عرصه در شیراز، خاطرنشان کرد که رونمایی از اتومبیل‌های جدید یکی از جذابیت‌های این رویداد است. بر اساس طبق اعلام مجری برگزاری نمایشگاه های بین‌المللی خودرو در کشور، این نمایشگاه محل مناسبی برای معرفی جدیدترین خودروها و تجهیزات خودرویی بازار کشور خواهد بود. در ادامه مطلب با خبر نمایشگاه خودرو شیراز همراه ما بمانید.

نمایشگاه خودرو در شیراز

  • مکان نمایشگاه خودرو شیراز

محسن نهاوندی سه‌شنبه ۲۳ خرداد در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت:

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو شیراز با حضور ۱۴ شرکت دولتی و خصوصی فعال صنایع خودروسازی و وابسته، در محل نمایشگاه‌های دائمی فارس، آغاز به کار کرده است. تعداد قابل توجهی از شرکت‌های خودروسازی و واردکنندگان خودرو در این نمایشگاه، محل مناسبی برای علاقمندان خودرو است تا با محصولات تازه شرکت‌ها آشنا شوند.

نمایشگاه خودرو در شیراز

تاریخ نمایشگاه خودرو شیراز

این نمایشگاه از تاریخ 23 خردادماه آغاز خواهد شد و به مدت چهار روز ادامه دارد. بازدید از این نمایشگاه برای مخاطبان بین ساعات 16 تا 22 امکان‌پذیر است. مسئولان این نمایشگاه وعده داده‌اند که اکثر شرکت‌های خودروسازی و همچنین واردکنندگان خودرو در این رویداد حضور داشته باشند.

این نمایشگاه پس از چند سال، نخستین رویداد خودرویی کشور است که میزبان خودروهای وارداتی خواهد بود. این نخستین رویداد در حوزه خودرو کشور در سال جاری است و قرار است از چندین خودرو سبک و سنگین در کوران برگزاری نمایشگاه رو نمایی و پیش بینی می‌شود یکی از جذابترین و پربازدیدترین نمایشگاه‌های خودرو کشور باشد.

خودروهای نمایشگاه خودرو شیراز

اخبار مرتبط با خودرو:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *