نحوه ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی در سال 1402 اعلام شد!

وام بازنشستگان تامین اجتماعی 1402 تا سقف 20 میلیون تومان است و بازنشستگان این سازمان می‌توانند به صورت غیرحضوری و یا حضوری ثبت نام کنند.

بنا بر اعلام سازمان تأمین اجتماعی، بازنشستگان این سازمان می‌توانند برای دریافت وام ۲۰ میلیون تومانی به صورت غیرحضوری و یا حضوری در کانون‌های بازنشستگی در خردادماه ثبت‌نام کنند. در ادامه مطلب با خبر وام بازنشستگان تامین اجتماعی در 1402 همراه ما بمانید.

وام بازنشستگان تامین اجتماعی 1402

  • وام تامین اجتماعی ۱۴۰۲

وام بازنشستگان تامین اجتماعی 1402

رداخت وام قرض‌الحسنه از جمله تسهیلاتی است که سازمان تامین اجتماعی به بازنشستگان واجد شرایط خود پرداخت می‌کند و آنطور که احمد اسفندیاری؛ معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی عنوان کرده است میزان این وام در سال جاری افزایش یافته است. اسفندیاری با اشاره به پرداخت وام قرض‌الحسنه از سوی سازمان تأمین اجتماعی به بازنشستگان خود اظهار کرد:

سال گذشته مبلغ 12 میلیون تومان به بازنشستگان واجد شرایط به‌عنوان وام قرض‌الحسنه با کارمزد 4 درصد پرداخت می‌شد که با پیگیری‌های صورت‌گرفته امسال این رقم به 20 میلیون تومان افزایش یافته است.

نحوه ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی

وی درخصوص نحوه ثبت‌نام و پرداخت وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان گفت: بازنشستگان در هر استان و شهرستان می‌توانند با مراجعه به کانون‌های بازنشستگی اقدام به ثبت‌نام کرده و وام 20 میلیون تومانی خود را دریافت کنند. ، ثبت‌نام وام بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی ۱۴۰۲ از طریق مراجعه به کانون‌های بازنشستگی و تکمیل فرم وام ضروری مستمری‌بگیران امکان‌پذیر است. از جمله شرایط دریافت این وام می‌توان به داشتن کارت عضویت کانون بازنشستگی تامین اجتماعی اشاره کرد.

ثبت‌نام وام بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی 1402 از طریق مراجعه به کانون‌های بازنشستگی و تکمیل فرم وام ضروری مستمری‌بگیران امکان‌پذیر است. از جمله شرایط دریافت این وام می‌توان به داشتن کارت عضویت کانون بازنشستگی تامین اجتماعی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *