فوری : صدور هشدار وضعیت قرمز سیل در شیراز

به تازگی اخباری در مورد صدور هشدار وضعیت قرمز سیل در شیراز در رسانه ها پخش شده است. گویا سازمان آتش نشانی آماده باش برای این وضعیت می باشد.

با توجه به فعالیت سامانه بارشی از امروز ۲۶ تا چهارشنبه ۲۸ دی ماه ۱۴۰۱ در سطح استان فارس و شیراز و اعلام هشدار سطح قرمز به عنوان بالاترین سطح هشدار شهروندان باید مطلع باشند که در این وضعیت از چه اقداماتی خودداری کنند و چه توصیه‌هایی را جدی بگیرند.

بیشتر بخوانید:

جاده هراز تا پایان هفته مسدود شد!

شهر قیرو کارزین در صدر جدول بارش اخیر فارس قرار گرفت!

صدور هشدار وضعیت قرمز سیل در شیراز

  • اعلام وضعیت قرمز در شهر شیراز
صدور هشدار وضعیت قرمز سیل در شیراز
اعلام وضعیت قرمز در شهر شیراز

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدملات ایمنی شهرداری شیراز  محمد هادی قانع اظهار داشت: با توجه به اینکه فعالیت سامانه بارشی از امروز 26 تا چهارشنبه 28 دی ماه در شهر شدت گرفته و هشدار سطح قرمز به عنوان بالاترین سطح هشدار صادر شده است، ایستگاه‌های آتش نشانی با تمامی ظرفیت برای امداد رسانی سریع و به موقع در حالت آماده باش قرار گرفته اند.

وی گفت: پیش‌بینی می‌شود از عصر امروز تا چهارشنبه 28 دی فعالیت سامانه بارشی  شدت یابد بنابراین هشدار سطح قرمز به عنوان بالاترین سطح هشدار صادر شده است، ایستگاه‌های آتش نشانی با تمامی ظرفیت برای  امدادرسانی سریع و به موقع در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند.

اعلام وضعیت قرمز در شهر شیراز

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *