شایعه یا واقعیت؟ ویدیویی از سر خوردن بایدن رئیس جمهور آمریکا از پله‌های هواپیما

امروز ویدیویی منتسب به جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در فضای مجازی منتشر شده است، که برخی می‌گویند ویدیوی سقوط بایدن از پله های هواپیما می‌باشد.

آیا واقعا این ویدیو سرخوردن رئیس جمهور آمریکا از پله هواپیما را نشان می‌دهد. سقوط بایدن از پله‌ها ماجرای خنده‌دار امروز است. در ادامه این ویدیو را تماشا کنید.

دیگر اخبار:

خبر فوری: قتل کودک نوزده ماهه برای فروش اعضای بدن او

سقوط بایدن از پله های هواپیما


جوزف رابینت بایدن جونیور (به انگلیسی: Joseph Robinette Biden Jr.؛ زادهٔ ۲۰ نوامبر ۱۹۴۲)، سیاستمدار آمریکایی است که به‌عنوان چهل و ششمین رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا مشغول به کار است.

او که یک دموکرات است، پیشتر از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۷، تحت ریاست‌جمهوری باراک اوباما چهل و هفتمین معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا بوده و از ۱۹۷۳ تا ۲۰۰۹ به مدت ۳۶ سال ایالت دلاور را به‌عنوان یکی از سناتورهای ایالات متحده آمریکا نمایندگی کرد.

جو بایدن در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۰۸ آمریکا، به عنوان جفت انتخاباتی اوباما در مقابل جان مک‌کین و سارا پیلین شرکت کرد و به اولین کاتولیک رومی که به مقام معاونت رئیس‌جمهور آمریکا می‌رسد تبدیل شد.

سرخوردن رئیس جمهور آمریکا از پله هواپیما
سرخوردن رئیس جمهور آمریکا از پله هواپیما

جو در مقام معاون رئیس‌جمهور بر سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها با هدف مقابله با رکود بزرگ مالی نظارت کرده و به تدوین سیاست آمریکا در خصوص خروج نیروهای آمریکا از عراق در سال ۲۰۱۱ یاری رساند.

مذاکرات او با جمهوری‌خواهان کنگره به دولت اوباما کمک کرد قوانینی نظیر لایحه تخفیف مالیاتی، اجازه مجدد بیمه بیکاری و ایجاد کار ۲۰۱۰ را تصویب کند که یک بن‌بست مالیاتی را حل کرد، لایحه کنترل بودجه ۲۰۱۱ که بحران سقف بدهی آمریکا را حل کرد و لایحه تخفیف مالیاتی مالیات دهنده آمریکایی ۲۰۱۲ که به پرتگاه مالی پیش رو پرداخت. اوباما و بایدن در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۲ آمریکا مجدداً انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *