کمک‌های هنرمندان به کمپین یک خانه اجاره ای یک سرپناه برای زلزله‌زدگان ترکیه

پس از اینکه دو زلزله‌ی اخیر ترکیه را لرزاند، کمک هنرمندان ترکیه و تهیه خانه اجاره ای به برخی از مردمی که خانه‌شان را از دست دادند، انجام شد.

پس از دو زلزله‌ی اخیری که ترکیه را به لرزه در آورد تلفات جانی و خسارات مالی زیادی را برای کشور ترکیه و سوریه به همراه داشت، کمک مالی هنرمندان ترکیه برای تهیه خانه زلزله زدگان اتفاق خوبی بود که به تازگی رخ داد.

بیشتر بخوانید:

کمک مادی و معنوی هنرمندان و ورزشکاران برای زلزله زدگان ترکیه و سوریه

تهیه خانه اجاره ای برای زلزله زدگان ترکیه

کمک هنرمندان ترکیه و تهیه خانه اجاره ای
تهیه خانه اجاره ای برای زلزله زدگان ترکیه

پس از کمکی که هنرمندان و ورزشکاران مختلف دنیا و مخصوصاً ترکیبه زلزله‌زدگان کردند و حمایت مالی خود را رساندند، برخی از آنها کمپینی را راه انداختند تا به مردمی که به تازگی خانه خود را از دست دادند خانه اجاره بدهند.

Ibrahim Tatlıses

استوری جدید خواننده محبوب ترکیه ابراهیم تاتلیس اعلام کرد که 5 واحد آپارتمانی که در بدروم دارد در اختیار زلزله زدگان می‌گذارد.

Yıldız Tilbe

ییلدیز تیلبه یا همان Yıldız Tilbe، خواننده زن موسیقی پاپ اهل ترکیه و یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان ترکیه‌ای است. او همچنان کنسرت هایی با جمعیت بیش از ۱۵۰هزار نفر برگزار می‌کند.

ییلدیز تیلبه، در کمپین یک اجاره یک خانه اجاره ۱۲ خانواده را به مدت ۱ سال پرداخت کرد. همچنین گفته نیازهای اصلی آنها را برآورده می‌کند.

Pınar Deniz

Pınar Deniz

پینار دنیز یا همان Pınar Deniz متولد ۴ نوامبر ۱۹۹۳ آدانا، بازیگر اهل ترکیه است. پینار دنیز، به ده نفر از افراد زلزله زده که به خانه احتیاج دارند، خانه اجاره کرده که در آنجا زندگی کنند.

Metin Akpınar

متین آکپینار یا همان Metin Akpınar‎ متولد ۲ نوامبر ۱۹۴۱ یک هنرپیشه اهل ترکیه است. او در بسیار از فیلم‌های موفق کمدی این کشور ظاهر شده است. متین آک‌پیناز برای کمپین “یک خانه اجاره‌ای، یک سرپناه” (Bir Kira Bir Yuva) پانصد هزار لیر بخشید.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *