آیا واقعا دستگاهی برای بوسه از راه دور آنلاین و شرعی وجود دارد؟

پشت پرده جنجالی بوسه از راه دور آنلاین و شرعی چیست؟ کاربران در رسانه ها بر سر بوسه شرعی آنلاین بحث‌های متفاوتی را انجام داده می‌دهند.

اخیرا نرم افزاری با محوریت بوسه شرعی آنلاین ساخته شده است. گویا این نرم افزار به دستگاه بوسه آنلاین متصل شده و کاربرانی که می‌خواهند از راه دور معشوق یا فردی که به او علاقه خاصی دارند را ببوسند، می‌توانند از دستگاه بوسیدن از راه دور استفاده کنند. با استفاده از این نرم افزار و دستگاه می‌توان بوسیدن شرعی از راه دور را به راحتی انجام داد.

بوسه از راه دور آنلاین

بیشتر در سال 2016 اختراع مشابهی به نام «کیسینجر» در مالزی ثبت شده بود اما آن ابزار به جای لب‌هایی با ظاهر واقعی به شکل پد سیلیکونی ساخته شده بود.

این دستگاه چینی علاوه بر آن که برای زوج‌های راه دور تبلیغ می‌شود، به کاربران این امکان را می‌دهد که به طور ناشناس هم بتوانند با افراد غریبه جفت شوند و درخواست تبادل بوسه کنند. کاربران همچنین می‌توانند تجربه بوسه‌های خود را در برنامه برای دانلود و تجربه دیگران بارگذاری کنند.

در بزرگ‌ترین سایت خرید آنلاین چین به نام تائوبائو، ده‌ها کاربر نظراتشان را درباره دستگاه بوسه مجازی با قیمت 288 یوان (41 دلار آمریکا) به اشتراک گذاشته‌اند.

در ادامه می‌توانید فیلمی از بوسیدن شرعی از راه دور را ببینید:


بوسیدن آنلاین از راه دور

یکی از کاربران فضای مجازی درباره استفاده از دستگاه بوسیدن آنلاین از راه دور نوشت است:

“همسرم در ابتدا باور نداشت که بوسیدن از راه دور قابل انجام باشد، بنابراین وقتی از آن استفاده کرد، بسیار متعجب شد. این بهترین سورپرایزی است که در طول رابطه‌ طولانی‌مان به او داده‌ام. متشکرم فناوری!”

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *