عکس : پوشش لاکچری جورجینا رودریگز با چکمه های طلا

به تازگی تصویری از پوشش لاکچری جورجینا رودریگز با چکمه های طلا در رسانه های مجازی جهان سر صدای زیادی را توسط کاتربران ایجاد کرده است.

اخیرا تصویری از چکمه های طلایی جورجینا رودریگز در رسانه ها در حال دست به دست شدن است که حواشی زیادی را برای این مدل معروف ایجاد کرده است. گویا در عکسی از استایل چکمه های طلا جورجینا رودریگز در صفحه شخصیش منتشر شده که مورد نظر کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است. در ادامه تیپ با کلاس جورجینا همسر رونالدو با چکمه های طلا خواهید دید.

پوشش لاکچری جورجینا رودریگز با چکمه های طلا

جورجینا رودریگز هرناندز زاده ۲۷ ژانویه ۱۹۹۴ یک هنرپیشه آرژانتینی-اسپانیایی، مجری، مدل، اینفلوئنسر، تاجر و همسر کریستیانو رونالدو است. جورجینا رودریگز در بوئنوس آیرس، به دنیا آمد؛ اما تمام عمر خود را در شمال اسپانیا زندگی کرده است. او دختر پدری آرژانتینی به نام خورخه رودریگز و مادری اسپانیایی به نام آنا ماریا هرناندز است.

مادر رونالدو در مراسم افتتاحیه FIFA Soccer Awards در زوریخ در هنگام اعطای توپ طلای جام حذفی چهارم بـه کریس، از انتخاب پسرش انتخاب جورجینا بسیار خوشحال و ازآن حمایت می‌کند. پس از پایان مراسم با هم بـه رستوران رفتند.

در ادامه می‌توانید استایل چکمه های طلا جورجینا رودریگز را ببینید:

پوشش لاکچری جورجینا رودریگز با چکمه های طلا
چکمه های طلایی جورجینا رودریگز

تیپ با کلاس جورجینا همسر رونالدو با چکمه های طلا

جوجینا میگوید:

“نخستین باری کـه رونالدو را دیدم در یکی از مغازه‌های برند «گوچی» در اسپانیا بود؛ در آن مغازه کار می کردم. چند روزبعد ازآن دیدار، اینبار در مراسم معرفی یک برند دیگر دوباره هم دیگر را ملاقات کردیم. اینبار توانستیم خیلی آسان‌تر با هم صحبت کنیم، چون مـن دیگر درگیر مسائل کاری نبودم صحبت‌های مان خیلی خوب پیش رفت. همه ی چیز بین مـن و رونالدو خیلی سریع رخ داد.”

پس از آغاز روابط با گلزن رئال مادرید، جورجینا رودریگز قراردادش با نمایندگی “UNO Models” بـه اتمام رساند و همچنین سفارشی از یک مجله عکس حرفه ای اسپانیایی دریافت کرد.

جورجینا با ارسال عده ای از این عکس‌ها در اینستاگرامش، موفق شده تا مخاطبینش را افزایش دهد و بعد از آن بخاطر فعالیت‌ها و ارتباطش با کریستیانو رونالدو تعداد مخاطبینش بـه بیش از 10 میلیون نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *