دستگیری عاملان پرتاب گاز نیتروژن به 7 مدرسه [+جزییات]

دستگیری عاملان پرتاب گاز نیتروژن به 7 مدرسه در استان فارس خبر ساز شد. عاملان پرتاب گاز نیتروژن به 7 مدرسه دستگیر شدند. در ادامه با جزییات خبر همراه ما باشید.

 شناسایی و بازداشت 5 نفر از عاملان پرتاب گاز نیتروژن به ۷ مدرسه در لارستان فارس اعلام شد. پلیس عنوان کرد که 5 نفر از عوامل پخش گاز نیتروژن در 7 مدرسه استان فارس را دستگیر کرده‌ایم. با جزییات خبر همراه ما باشید.

دستگیری عاملان پرتاب گاز نیتروژن به 7 مدرسه

بازداشت عوامل پخش گاز نیتروژن در استان فارس

‌سعید منتظرالمهدی در این‌باره گفت:

پس از مسمومیت تعدادی از دانش آموزان مدارس در روزهای اخیر در سطح استان فارس، شناسایی و دستگیری عاملان این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفته است.

تحقیقات فنی و اطلاعاتی در رابطه با این موضوع ادامه داشت تا زمانی که ماموران  اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان لارستانو با مشارکت ماموران اطلاعات سپاه پنج نفر را در این باره شناسایی و دستگیر کردند.

دستگیری عاملان پرتاب گاز نیتروژن به 7 مدرسه

جزییات بازداشت 5 نفر از مجرمان پرتاب گاز نیتروژن در لارستان فارس

سخنگوی فراجا بیان کرد:

افراد دستگیر شده پنج نفر شامل دو مرد ۵۰ و ۲۲ ساله و سه زن هستند،که یکی از زنان دستگیر شده یک دانش آموز مردودی ۲۱ ساله است. این افراد به صورت تیمی گازها را در مدارس پخش کرده بودند.

با توجه به اعلام پایگاه خبری پلیس، سه زن دستگیر شده پس از انجام اقدامات خرابکارانه از محیط فیلمبرداری و به شبکه‌های معاند مانند ایران اینترنشنال فرستاده بودند،منتظرالمهدی گفت:

متهمان در تحقیقات انگیزه خود از این اقدامات را ایجاد جو بدبینی نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ایجاد فضای بدون امنیت در مدارس عنوان کردند.

به استناد سخنگوی فراجا تحقیقات تکمیلی از متهمان دستگیر شده در این پرونده ادامه دار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *