سونی انیمیشن لیونل مسی را می سازد !

شرکت سونی موزیک اینترتینمنت از همکاری با لیونل مسی و ساخت انیمیشن مسی توسط سونی با الهام‌برداری از زندگی این ستاره‌ی آرژانتینی خبر داد.

بخش مدیران تولید محتوای Sony Music Entertainment به همراه لیونل مسی ، برای توسعه یک سریال انیمیشنی وارد همکاری شدند که به زبان‌های انگلیسی و اسپانیایی در میان بسیاری از زبان‌ها در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

حمله مسلحانه به مغازه خانواده همسر لیونل مسی

ساخت انیمیشن مسی توسط سونی

این مجموعه مخاطبان جوان‌تر را هدف قرار می‌دهد و مهاجم پاریسن ژرمن را در کودکی به تصویر می‌کشد که در حین سفر از طریق یک بازی ویدیویی در حال مذاکره برای عبور از موانع مختلف است.

مسی بهترین گلزن تاریخ کشورش و یکی از محبوب‌ترین فوتبالیست های تمام دوران است. او اخیراً آرژانتین را برای قهرمانی در جام جهانی فوتبال 2022 در دسامبر هدایت کرد و همین باعث شد تا ساختن انیمیشن لیونل مسی از شرکت سونی تقویت شود.

ساخت انیمیشن مسی توسط سونی
ساختن انیمیشن لیونل مسی از شرکت سونی

سونی انیمیشن لیونل مسی را می سازد !

SME برروی این مجموعه با Leo Messi Management SL کار می‌کند که حقوق تصویر مسی و سایر بازیکنان حرفه‌ای را مدیریت کند. برنامه آن‌ها این است که از جذابیت بین المللی فوتبال با راه اندازی به زبان های مختلف (از جمله انگلیسی و اسپانیایی) خارج از دروازه استفاده کنند. این نمایش همچنین دارای موسیقی اصلی از فهرست گسترده هنرمندان و آهنگسازان SME خواهد بود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *