لو رفتن عکس مادر پردیس احمدیه بازیگر محبوب پوست شیر + فیلم مصاحبه او با احسان کرمی

به تازگی عکس مادر پردیس احمدیه بازیگر پوست شیر در رسانه های مجازی فارسی در ریانه ها پخش شده که حواشی زیادی را ایجاد کرده است.

سریال پوست شیر همه نوع موصوعات را دارد داستان پرکشش و عاشقانه و پلیسی و معما که توجه بسیاری از هنرمندان و و سریال دوستان را به خود جلب کرده است. پردیس احمدیه بازیگر این سریال که همه تمرکز ان برای پیدا کرده او معطوف شده است حس پدر و دختری را با هادی حجازی فر بسیار خوب درآورده است.

عکس مادر پردیس احمدیه بازیگر پوست شیر

پردیس احمدیه (زادهٔ ۸ تیر ۱۳۷۱) بازیگر ایرانی است. او از سال ۱۳۸۶ با بازی در فیلم مقلد شیطان وارد عرصه بازیگری شد. از مشهورترین فیلم‌هایی که او در آن‌ها بازی کرده، لاک قرمز است که خود او نقش اول فیلم را بازی کرده‌است. او در ششمین جشنواره فیلم شهر در سال ۱۳۹۶ برای لاک قرمز به عنوان بهترین بازیگر زن دست یافت وی همچنین نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در نوزدهمین جشن سینمای ایران اعلام شد.

در ادامه می‌توانید تصویری مادر احمدیه بازیگر محبوب سریال پوست شیر را ببینید:

عکس مادر پردیس احمدیه بازیگر پوست شیر
عکس مادر پردیس احمدیه بازیگر پوست شیر

تصویری مادر احمدیه بازیگر محبوب سریال پوست شیر

به نظر می رسد پردیس تنها فرزند خانواده است و به گفته خودش بسیار سختی کشیده است و امید وار است با مردی بتواند ازدواج کند که او نیز در زندگی سختی را تجربه کرده است.

پردیس احمدیه طی مصاحبه‌ای که احسان کرمی با او داشته، ویدئوی آن را در ادامه خواهید دید می‌گوید:

منو ببخشید خیلی دروغ گفتم

درباره احسان کرمی بیشتر بدانید:

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *