وقوع سیل در سیستان و بلوچستان + تماشای فیلم وقوع سیل شدید در شهرستان سرباز

وقوع سیل در سیستان و بلوچستان (شهرستان سرباز) با ورود سامانه جدید بارشی از جنوب شرق کشور احتمال وقوع سیل در نقاط مختلف این بخش افزایش یافته است.

با ورود سامانه جوی مانسون از جنوب شرق ایران به کشور، شاهد بارش شدید باران موسمی در سیستان و بلوچستان هستیم که منجر به جاری شدن سیل در بسیاری از نقاط این استان شده است. در ادامه جزئیات خبر هشدار سطح قرمز هواشناسی استان سیستان و بلوچستان همراه ما باشید.

وقوع سیل در سیستان و بلوچستان

تماشای فیلم وقوع سیل شدید در شهرستان سرباز

هشدار سطح قرمز هواشناسی استان سیستان و بلوچستان
هشدار سطح قرمز هواشناسی استان سیستان و بلوچستان

رئیس گروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت:

از اواخر وقت جمعه با تشدید جریانات مانسون بارش‌های رگباری جنوب استان، سواحل و دریای عمان را به شدت فرا می‌گیرد.

بر اساس آخرین خروجی نقشه‌های پیش یابی و مدل‌های جوی از اواخر وقت جمعه بارش‌های مونسون در جنوب استان، سواحل و بر روی دریای عمان شدت می‌گیرد.


بیشتر بخوانید:


سازمان هواشناسی روز گذشته هشدار داد که از بعد از ظهر امروز، موج جدید سامانه باران های موسمی به نام مانسون از جنوب شرق ایران وارد کشورمان خواهد شد و از عصر امروز تا عصر پنجشنبه بخش‌هایی از استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس، کرمان، یزد و خراسان جنوبی درگیر سیل شدید خواهند بود. برای تماشای فیلم وقوع سیل شدید در سیستان و بلوچستان همراه ما باشید.

فیلم وقوع سیل شدید در سیستان و بلوچستان

 

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار وقوع سیل در سیستان و بلوچستان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *