دکتر عبدالله شیدفر درگذشت ؛ شیدفر مولف کتاب‌های ریاضی بود + بیوگرافی

درگذشت عبدالله شیدفر ، او متولد ۱۳۱۹ بود که دکترای ریاضیات( رشته تحصیلی ریاضیات کاربردی) را از تحصیل دانشگاه سیتی شهر لندن، انگلستان دریافت کرده بود.

استاد عبدالله شیدفر مدرس دانشگاه و مولف کتاب‌های ریاضی در ۸۲ سالگی از دنیا رفت. در ادامه با خبر عبدالله شیدفر درگذشت همراه فیگار بمانید.

درگذشت عبدالله شیدفر

دکتر عبدالله شیدفر

درگذشت عبدالله شیدفر
مولف کتاب های ریاضی درگذشت, دکتر عبدالله شیدفر, عبدالله شیدفر درگذشت

مولف کتاب های ریاضی درگذشت

دانشگاه علم و صنعت ایران با اعلام خبر درگذشت این استاد دانشگاه نوشته است: «مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتم زده بـه انتظار بنشیند و این، بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش درفـراخـنای بـی کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت.

بیوگرافی عبدالله شیدفر

عبدالله شیدفر، استاد دانشگاه، متولد ۱۳۱۹ بود که دکترای ریاضیات( رشته تحصیلی ریاضیات کاربردی) را از تحصیل دانشگاه سیتی شهر لندن، انگلستان دریافت کرده بود. او از سال ۱۳۵۸ تا کنون، عضو هیات علمی، دانشکده ریاضی، دانشگاه علم و صنعت ایران بود.

از کتاب‌های او می‌توان به، معادلات دیفرانسیل، ریاضیات مقدماتی (پیش‌دانشگاهی)، ریاضیات پیشرفته ۱و ۲ ، ریاضی عمومی ۱، محاسبات عددی، ریاضی عمومی۲، ریاضی مهندسی، ریاضیات شیرین، ریاضیات مهندسی پیشرفته، ریاضیات عالی مهندسی و آمار و احتمال مهندسی و کاربرد آنها اشاره کرد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار درگذشت عبدالله شیدفر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *