مرگ تلخ کودک زباله گرد در اسلامشهر +[فیلم دستگیری راننده]

برخورد تاکسی اینترنتی به سطل زباله جان یک کودک زباله گرد را گرفت. ویدیو مرگ تلخ کودک زباله گرد در اسلامشهر را تماشا کنید.

شب گذشته یک راننده تاکسی اینترنتی که با خودرو پراید خود در دام مسافرانش افتاده بود، هنگام فرار از دست آن‌ها خودروش با سطل زباله و دیوار یک مغازه در اسلامشهر کوبید.

مرگ تلخ کودک زباله گرد در اسلامشهر

مرگ تلخ کودک زباله گرد در اسلامشهر +[فیلم دستگیری راننده]
مرگ تلخ کودک زباله گرد
مسافرهای مزاحم ظاهرا متواری شده‌اند اما بعد از عقب کشیدن خودرو معلوم شد پسر زباله گردی که در کنار سطل و در حال جمع آوری پسماند بوده کشته شده و جسدش زبر پراید مانده است.

راننده هنگام فرار از دست زورگیران به سطل زباله زد، ویدیوی مرگ کودک زباله گرد در اسلامشهر را تماشا کنید:

دستور شهردار تهران برای برخورد با مسببان حادثه ضرب‌وشتم کودک زباله‌گرد:

پس از دستور علیرضا زاکانی شهردار تهران برای بررسی تمام جوانب و شناسایی مقصران حادثه رخ داده برای کودک زباله‌گرد که از سوی ماموران بازیافت شهرداری مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، موضوع به شکل ویژه و فوری در دستور کار مدیریت شهری پایتخت قرار گرفت.

پس از بررسی موضوع و ابعاد حادثه به منظور برخورد با مقصران حادثه، اقدام لازم برای خلع ید پیمانکار طرف قرارداد با شهرداری منطقه ۲۱ انجام شد.

در دیگر اقدام انجام‌شده از سوی مدیریت شهری پایتخت در برخورد با مقصران و عوامل بروز این حادثه رئیس اداره بازیافت منطقه ۲۱ و جانشین او به دلیل سهل‌انگاری در انجام وظایف عزل شدند.

پیش از این علیرضا زاکانی شهردار تهران با دعوت از کودک زباله‌گرد که از سوی ماموران بازیافت شهرداری مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود و تصاویر آن در فضای مجازی منتشر شده بود، به دفتر خود از او دلجویی کرد و در ادامه اقدام‌های مدیریت شهری، رضا سیفی دستیار رسانه‌ای شهردار تهران نیز در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از پرداخت تمام هزینه‌های درمان کودک مضروب و فراهم شدن امکان تحصیل او خبر داد.

دستور شهردار منطقه ۸ برای رسیدگی به موضوع کلیپ کودک زباله‌گرد:

شهردار منطقه ۸ تهران از پیگیری موضوع دریافت وجه از زباله‌گردها توسط ماموران شهرداری خبر داد.

فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸ تهران با اشاره به کلیپ زباله‌گردی که مدعی شده به ماموران شهرداری ماهانه پول می‌دهد، ضمن تشکر از حس مسئولیت‌پذیری شهروندان منطقه ۸ گفت:

پدیده شوم زباله‌گردی به صورت غیرقانونی متاسفانه سال‌هاست که معضل شهرهاست و هیچ‌کدام از این عوامل غیرمجاز پسماند تحت سرپرستی پرسنل یا نیروی پیمانکار شهرداری نیستند و این موضوع اخیرا توسط نهادهای نظارتی به صورت مداوم کنترل می‌شود.

همچنین مجددا به تمام پیمانکاران تذکر داده می شود که نسبت به برداشت مواد بازیافتی از مخازن پسماند سطح شهر خودداری کرده و صرفا با همکاری و آموزش شهروندان نسبت به تفکیک و دریافت پسماندهای بازیافتی از مبدا (منازل و ادارات) اقدام کنند.

شهردار منطقه ۸ ادامه داد:

در این راستا با همکاری و هماهنگی نیروی انتظامی نیز طرحی درخصوص برخورد با خریداران ضایعات غیرمجاز در سطح شهر تهران به اجرا درخواهد آمد و همچنین شهروندان با حس مسئولیت‌پذیری می توانند با تفکیک پسماند از مبدا و محل تولید، گام مهمی در جهت کاهش پدیده شوم زباله‌گردی بردارند. سامانه ۱۳۷ نیز آماده دریافت درخواست‌های شهروندان جهت تحویل پسماندهای بازیافتی است.

تنهایی در پایان گفت:

شهرداری منطقه نیز از شهروندان مطلع درخواست می‌کند در صورتی که اطلاعاتی از این افراد و یا هرگونه مدرک در این خصوص دارند با روابط عمومی شهرداری منطقه ۸ یا با شماره ۹۶۰۳۶۰۳۲۱ تماس بگیرند.

اخبار مرتبط:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *