بیشتر بودن ثروت پادشاه انگلیس نسبت به ملکه الیزابت

به تازگی نشریه ساندی‌تایمز با انتشار خبری گزارش بیشتر بودن ثروت پادشاه انگلیس نسبت به ملکه الیزابت را منتشر کرد که می‌توانید از جزئیات آن مطلع شوید.

اخیرا نشریه ساندی‌تایمز ثروت پادشاه انگلیس را برآورد کرد. بنا بر گزارشات و اخبار اخیر ثروت چارلز سوم، پادشاه انگلیس، با اختلاف 60% باعث ثروتمندتر بودن چارلز سوم نسبت به ملکه الیزابت شده است.

بیشتر بودن ثروت پادشاه انگلیس نسبت به ملکه الیزابت

براساس برآورد نشریه ساندی‌تایمز، ثروت شخصی چارلز سوم، پادشاه جدید انگلیس، ۶۰۰میلیون پوند(۷۴۵میلیون دلار) است و این بدان معناست که او ۶۰درصد از مادرش یعنی الیزابت دوم، ثروتمندتر است.

این نشریه پارسال ثروت شخصی الیزابت دوم را ۳۷۰ میلیون پوند(۴۵۹ میلیون دلار) تخمین زده بود. به نوشته این نشریه، بخشی از درآمد چارلز از مدیریت دوک‌نشین کورنوال حاصل می‌شود. این ملک جزو املاک سلطنتی با ۱۳۰هزار هکتار زمین و ۲۶۰ مزرعه است. بخش دیگری از درآمد وی از املاک سراسر انگلیس و ولز از جمله یک زمین کریکت در جنوب لندن به‌دست می‌آید.

بیشتر بودن ثروت پادشاه انگلیس نسبت به ملکه الیزابت
ثروتمندتر بودن چارلز سوم نسبت به ملکه الیزابت

ثروتمندتر بودن چارلز سوم نسبت به ملکه الیزابت

چارلز پسر ارشد الیزابت دوم است و از سال ۱۹۵۸ هم‌زمان با ولیعهد شدن لقب شاهزاده ولز را دریافت کرد. وی در ۸ سپتامبر ۲۰۲۲ پس از مرگ مادرش الیزابت دوم، پادشاه بریتانیا و ۱۴ قلمرو مشترک المنافع دیگر شد. همسر اول او پرنسس دایانا، شاهدخت پادشاهی متحد بود که یک سال پس از طلاق از چارلز در سال ۱۹۹۷ در تصادف کشته شد.
الیزابت دوم بیش از ۷۰ سال و بیشتر از تمام پادشاهان تاریخ انگلیس در این کشور حکمرانی کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *