ویدئو ببینید: پشت پرده تروریست اعلام شدن سروش لشکری ملقب به هیچکس [+فیلم]

آیا سروش هیچکس مزدور منافقین بوده؟ یا تیترهایی چون هیچکس یار جدید سازمان منافقین لو رفت دروغی بیش نیست؟ با ما و ارتباط رپر معروف با گروهک تروریستی رجوی بمانید.

توییت اشکان فدایى علیه آزاده اکبری همسر سروش لشکری (هیچکس) در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشته که در این نوشتار به دقت به آن خواهیم پرداخت. «اشکان فدایی» رپر معاند در توییت خود خبر از ارتباط آزاده اکبرى همسر «سروش لشکری» (ملقب به هیچکس) با سازمان مجاهدین خلق (منافقین) داد.

سروش هیچکس تروریست

«هیچکس» در جریات اتفاقات اخیر یکی از سلبریتی‌هایی بود که جوانان را به مبارزه مسلحانه دعوت می‌کرد و آموزش ساخت کوکتل مولوتوف می‌داد. او از کشورهای خارجی خواسته بود تا علاوه بر قرار دادن نام سپاه پاسدارن در لیست تروریستی، به ایران حمله نظامی کنند.

تروریستی بنام سروش هیچکس یا منافقی از جنس پنبه؟

چندماه پیش رعنا رحیم‌پور گفت:

رعنا رحیم‌پور و سروش هیچکس
رعنا رحیم‌پور و سروش هیچکس

۴۰۰ هزار دلار برای سروش لشکری (هیچکس) واریز شده ، حالا اشکان فدایی گفته هیچکس مزدور منافقین بوده!

افشای همکاری هیچکس با منافقین

همانطور که گفته شد شایعه شوکه‌کننده درباره خواننده مطرح رپ ایرانی در رسانه‌های خارجی و داخلی جنجال بپا کرده است؟ حسین فدایی از خواننده‌های مطرح رپ، طی ساعات گذشته مدعی ارتباط سروش هیچکس با گروهک منافقین شده است.

عکس فاش شدن ارتباط مخفیانه خواننده مشهور رپ با منافقین که در فضای مجازی غوغا بپا کرده را ببینید:

فدایی و سروش لشکری
فدایی و سروش لشکری

حسین فدایی از خواننده‌های مطرح رپ، طی ساعات گذشته مدعی ارتباط سروش هیچکس با گروهک منافقین شده است، او تصاویری از پدر و مادر همسر سروش هیچکس، منتشر کرده که عکس‌هایی از سران منافقین همراه خود دارند.

حالا و ساعتی پیش هیچکس در متنی که منتشر کرده می‌گوید:

روش هیچکس و همسرش
سروش هیچکس و همسرش

خودش و همسرش مخالف گرایش پدر و مادر همسرش هستند، او خود را یک دموکراسی‌خواهِ لیبرال معرفی کرده. گفتنی‌ست این جدل در میان طرفداران رپ فارسی بسیار بحث‌برانگیز بوده.

بیوگرافی آزاده اکبری همسر جدید سروش هیچکس

هم‌اکنون سوال اساسی این است که ادعایی شوکه کننده درباره “آقای خواننده پرطرفدار” حقیقت دارد یا خیر؟

با تیترهایی چون ارتباط مخفیانه خواننده مشهور رپ با منافقین فاش شد نمی‌شود تصمی درستی گرفت! بعد از اینکه اشکان فدایی با انتشار پستی در توییتر ارتباط مخفیانه سروش لشکری ملقب به هیچکس خواننده مشهور رپ فارسی با منافقین را فاش کرد. باید بدانید که بر اساس اطلاعاتی که فدایی منتشر کرده، همانطور که قبل‌تر متذکر شدیم، هیچکس به واسطه پدر و مادر همسرش بارها با تروریست‌های منافقین در ارتباط بوده و همین موضوع دلیل اخراج او از گروه موسیقی بوده است.

سروش لشکری در صفحه مجازی 1500 تصویر

اشکان فدایی» رپر معاند در توییت خود خبر از ارتباط همسر «سروش لشکری» (ملقب به هیچکس) و صفحه مجازی 1500 تصویر با سازمان منافقین داد، اتفاقی که مدرکی دیگر دال بر جدیدترین سیاست گروهک تروریستی منافقین به حساب می‌آید، به‌نظر می‌رسد منافقین برای سفیدسازی خود، بوقچی‌های مخفی استخدام کرده‌اند!

سروش لشکری تروریست

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، اشکان فدایی رپر معاند با انتشار توئیتی از یک راز بزرگ در جبهه ضد انقلاب پرده‌برداری کرد. فدایی با بیان اینکه علت جدایی سروش هیچکس از «گروه رپ ملتفت» ارتباط او با سازمان منافقین خلق است از نقش آزاده اکبری، همسر هیچکس، به عنوان عامل ارتباط با گروهک تروریستی مجاهدین خلق خبر داد. چندی پیش همانطور که بالاتر گفته شد رعنا رحیم‌پور، مجری اخراجی بی‌بی‌سی فارسی هم گفته بود که در جریان اتفاقات اخیر 400 هزار دلار برای سروش لشکری (هیچکس) واریز شده است.

تروریستی بنام سروش هیچکس

گروه تروریستی منافقین پس از به شهادت رساندن 17هزار نفر از هموطنان بی‌گناه و همکاری با صدام در جریان جنگ تحمیلی، به یکی از منفورترین جریان‌های سیاسی در داخل ایران تبدیل شد. این گروه پس از عملیات مرصاد روز به روز در انزوای بیشتری قرار گرفت و نه جایی در مجامع جهانی داشت و نه مردم ایران اهمیتی به این تروریست‌ها می‌دادند.

تصویری دیگر از استوری هیچکس
تصویری دیگر از استوری هیچکس

انتشار خبر ارتباط هیچکس با سازمان منافقین و حضور فعال خانواده همسر او در تجمعات این سازمان با واکنش منفی گسترده کاربران شبکه‌های اجتماعی و طرفداران موسیقی رپ مواجه شد. خبری که با واکنش هیچکس هم همراه شد و البته او هم ارتباط خانواده همسرش با سازمان منافقین را تایید کرد. گفته می‌شود آزاده اکبری که اکنون ارتباطش با منافقین علنی شده است از گردانندگان اصلی صفحه 1500 تصویر (از صفحات اصلی جریان معاند) هم بوده است.

منافقین اما حمایت برخی دولت‌مردان غربی را داشت و این موضوع باعث شد این گروه علی‌رغم انزوای مطلق به فعالیت خود ادامه دهد. آن‌ها در شرایطی قرار گرفتند که اگرچه فعالیت سیاسی قابل‌توجهی نمی‌توانستند داشته باشند اما از ثروت قابل‌توجهی برخوردار بودند، این موضوع باعث شد این گروه به فعالیت‌های مخفی دست بزند.

بیوگرافی سروش هیچکس

سروش لشکری ملقب به سروش هیچکس از اولین خواننده های رپری بود که مضامین اجتماعی را به دایره رپ فارسی اضافه کرد. روح اعتراضی آثار موسیقیایی او در دهه 80 سبب شده بود که او بخشی از فرهنگ اعتراضی را که فقدانش در رپ فارسی حس می‌شد، نمایندگی کند اما با گذشت زمان و وقوع اتفاقات سیاسی اجتماعی سال 88 در کشور، هیچکس به انگلیس مهاجرت کرد و فعالیت خود را خارج از ایران ادامه داد. او در آن جا با همکاری دو رپر دیگر مهدیار آقاجانی و فدایی گروه ملتفت را تاسیس می‌کنند.

بیوگرافی آزاده اکبری همسر هیچکس یا سروش لشکری

گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم؛ اشکان فدایی رپر معاند با انتشار توئیتی از یک راز بزرگ در جبهه ضد انقلاب پرده برداری کرد. فدایی با بیان اینکه علت جدایی سروش هیچکس از «گروه رپ ملتفت» ارتباط او با سازمان منافقین خلق است از نقش آزاده اکبری، همسر هیچکس، به عنوان عامل ارتباط با گروهک تروریستی مجاهدین خلق خبر داد.  چندی پیش رعنا رحیم‌پور، مجری اخراجی بی‌بی‌سی فارسی هم گفته بود که در جریان اغتشاشات اخیر 400 هزار دلار برای سروش لشکری (هیچکس) واریز شده است.

آزاده اکبری که اکنون ارتباطش با منافقین علنی شده است از گردانندگان اصلی صفحه 1500 تصویر (از صفحات اصلی جریان معاند) بوده است که این افشاگری، معمای حمایت مالی و اطلاعاتی صفحه 1500 تصویر را نیز حل می‌کند، به‌نظر می‌رسد مسئله ارتباطات مخفی سازمان منافقین با چهره‌های معاند از آنچه به‌نظر می‌رسد جدی‌تر است و منافقین برای سفیدسازی خود در حال خریداری و حمایت از این چهره‌ها است.

سروش هیچکس در ویدئوی زیر می‌گوید:

اگر کسی هم عقیدتون نبود باهاش قطع ارتباط کنید! آیا این روشنفکریست؟

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *