مولوی عبدالحمید به مناظره دعوت شد ! [+عکس]

پس از اینکه شایعاتی مبنی بر دعوت مولوی عبدالحمید به مناظره در فضای مجازی به انتشار رسید، چندی پیش تأیید شد که مولوی عبدالحمید به مناظره دعوت شده است.

پس از اینکه خبری مبنی بر شایعات مولوی عبدالحمید در مناظره ، در فضای مجازی شکل گرفت و تقویت شد، چندی پیش، برخی از رسانه‌ها اعلام کردند که مناظره رفتن مولوی عبدالحمید ، تا چند روز آینده رخ می‌دهد.

منابع خبری زیادی، در توئیتر خود، از دعوت مولوی به مناظره ، عالم اهل سنت و سخنگوی شورای علمای فلسطین در لبنان از مولوی عبدالحمید برای مناظه تلویزیونی خبر دادند.

دعوت مولوی عبدالحمید به مناظره

دعوت مولوی عبدالحمید به مناظره
دعوت مولوی به مناظره

روز گذشته، در پی برخی از صحبت‌های روز قدس مولوی عبدالحمید، امام جماعت مسجد مکی در مورد صلح با رژیم صهیونیستی، روزنامه الوفاق، عالم اهل سنت و سخنگوی شورای علمای فلسطین در لبنان، شیخ محمد الموعد او را به مناظره زنده در مقابل رسانه های عربی و فارسی دعوت کرد.

محمد الموعد گفت:

شخصی که بگوید باید با اسراییل صلح شود، یا نادان است و یا جاسوس همان اسراییل غاصب که از او دفاع می‌کند‌.

او در ادامه افزود:

او را رسما دعوت به مناظره زنده می‌کنم تا همه بدانند. او ساده‌ترین مسائل دین اسلام را نمی‌داند. اگرچه این اشخاص بی سواد همیشه از مناظره و بحث‌های علمی فرار می‌کنند.

در ادامه می‌توانید عالم اهل سنت را ببینید:

دعوت مولوی عبدالحمید به مناظره
مولوی عبدالحمید در مناظره

مناظره رفتن مولوی عبدالحمید

عبدالحمید اسماعیل‌زهی متولد سال ۱۳۲۶ معروف به مولوی عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت مسجد جامع مکی شهر زاهدان، مدیر مدرسه عالی دارالعلوم زاهدان، عضو اتحادیه جهانی علمای مسلمان، عضو مجمع جهانی فقه اسلامی و مدیر شورای هماهنگی مدارس اهل‌سنت سیستان و بلوچستان است.

عبدالحمید مدیریت مدرسه عالی دارالعلوم زاهدان را از سال ۱۳۶۶ و با درخواست عبدالعزیز ملازاده، بانی این مرکز، به عهده گرفت. او به عنوان پرنفوذترین شخصیت اهل‌سنت ایران شناخته می‌شود. وی همچنین یکی از چهره های سیاسی خیزش ۱۴۰۱ ایران است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *