اعتصاب کارمندان فدرال کانادا آعاز شد [+جزئیات]

پس از به توافق نرسیدن گفتگوهای صنفی اتحادیه کارمندان کانادا، اعتصاب کارمندان فدرال کانادا رخ داد که اتفاقی عجیب و غیر قابل انتظار به‌شمار می‌رفت.

پس از انتشار خبر به توافق نرسیدن فدرال با دولت کانادا ، اخباری مبنی بر بزرگترین اعتصابات کانادا در فضای مجازی به انتشار رسید که اعتصابات اعضای فدرال کانادا را نشان می‌دهد.

در پی این توافق‌نامه که در هر صورت به سرانجام نپیوست، اعضای صنفی اتحادیه کارمندان فدرال کانادا با دولت این کشور، دیت به اعتراض و حدود یک سوم کارمندان این اتحادیه اعتصاب کردند.

اعتصاب کارمندان فدرال کانادا آعاز شد

اعتصاب کارمندان فدرال کانادا
بزرگترین اعتصابات کانادا

پس از انتشار این خبر و این اقدام کارمندان فدرال، انتظار می‌رود دست از کار کشیدن حدوداً ۱۵۵ هزار کارمند فدرال، بخش‌های بزرگی از خدمات دولتی مانند صدور پاسپورت یا رسیدگی به گزارش‌های مالیاتی را که اتفاقا در اوج زمان اعلام و بررسی است، مختل کند.

اتحادیه کارمندان فدرال کانادا نیز، با تلاش‌هغای فراوانی که داشتند، از دولت جاستین ترودو خواستند که درباره افزایش حقوق کارمندان فدرال و همچنین امکان دورکاری اعضای خود به خواسته‌های این اتحادیه ترتیب اثر دهد.

اعتصاب کارمندان فدرال کانادا
اعتصابات اعضای فدرال کانادا

به توافق نرسیدن فدرال با دولت کانادا

جاستین ترودو، نخست‌وزیر کانادا نیز در واکنش به اعتصابات عظیم مأمورین فدرال، که گفته می‌شود بزرگ‌ترین اعتصاب عظیم در ۳۰ سال گذشته، برای این کشور به‌شمار می‌رود، خواستار اقدام فوری و یافتن راه حل شده است.

ائتلاف کارمندان خدمات عمومی کانادا (PSAC) که نمایندگی صنف کارمندان و کارگران فدرال این کشور را بر عهده دارد، تصمیم خود به اعتصاب را از بامداد روز چهارشنبه – ۱۹ آوریل، ۳۰ فروردین – عملی کرد و از اعضای خود خواست که سر کار حاضر نشوند. به این ترتیب حدود یک سوم از نیروهای فدرال صبح چهارشنبه دست به اعتصاب زدند و در برابر محل‌های کار خود تجمع کردند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *