هشدار ارتش به زیردریایی آمریکایی [+جزئیات]

پس از اینکه زیردریایی کلاس لس آنجلس آمریکا در آب‌های خلیج فارس رؤیت شد، هشدار ارتش به زیردریایی آمریکایی را به همراه داشت که در ادامه بررسی خواهیم کرد.

پس از اینکه ارتش ایران، زیردریایی آمریکا را در تنگه هرمز مشاهده کرد، هشدار به زیردریایی آمریکا را به آن‌ها گفت و باعث شد تا هشدار ایران به زیردریایی اتمی آمریکا رخ بدهد.

به گفته‌ی برخی از خبرگزاری‌های داخلی، شناسایی زیردریایی آمریکا و هشدار ارتش باعث شد تا این زیردریایی مسیر خود را تغییر بدهد.

هشدار ارتش به زیردریایی آمریکایی

هشدار ارتش به زیردریایی آمریکایی
هشدار به زیردریایی آمریکا

دذریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش درباره جزئیات هشدار زیردریایی ارتش به زیردریایی اتمی آمریکا گفت:

زیردریایی اتمی فلوریدا آمریکا که به‌روزترین زیردریایی آمریکاست، با توجه به تجهیزات و توانمندی‌هایی که دارد، در حال عبور از تنگه هرمز بود و قصد داشت بدون اینکه رصد شود، از تنگه عبور کند.

او همچنین درباره حضور این زیردریایی ادامه داد:

زیردریایی آمریکایی در حال ورود به آب‌های سرزمینی ایران بود که پس از هشدار زیردریایی فاتح، تغییر مسیر داد. این کار خطرناک زیردریایی آمریکایی را به مراجع بین‌المللی منعکس خواهیم کرد و آن‌ها باید جواب‌گوی این کار خطرناک خود باشند.

در ادامه می‌توانید تصویری از این زیردریایی آمریکایی را ببینید:

هشدار ارتش به زیردریایی آمریکایی
هشدار ایران به زیردریایی اتمی آمریکا

تیتر 3 (کیوورد فرعی)

او همچنین درباره تاکتیک‌های ارتش براش شناسایی این زیردریایی افزود:

زیردریایی تمام ایرانی فاتح با تجهیزات خود عبور زیردریایی آمریکا را به راحتی رصد و با اخطار دادن و استفاده از تاکتیک‌های تعریف شده، زیردریایی آمریکایی را مجبور کرد که به سطح آب بیاید و مسیر تنگه هرمز را روی سطح آب طی کند.

این زیردریایی، یک زیردریایی کلاس لس آنجلس آمریکایی است که یک کلاس زیردریایی تهاجمی در نیروی دریایی ایالات متحده آمریکاست. فکر ساخت این زیردریایی در زمان جنگ سرد و در زمانی شکل گرفت که یک زیر دریایی اتحاد جماهیر شوروی تا نزدیکی درگیری با یک ناو هواپیمابر آمریکایی در اقیانوس آرام پیش رفت.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *