ادعای آمریکا درباره تعداد تلفات روسیه در باخموت اوکراین [+جزئیات]

پس از اینکه اخبار تسلط کامل ارتش روسیه بر باخمونت منتشر شد، ادعای آمریکا درباره تعداد تلفات روسیه در باخموت اوکراین جالب توجه بود.

به تازگی، اخباری مبنی بر شایعات رسانه آمریکایی و تلفات روسیه در فضای رسانه‌های خارجی منتشر شده که ادعا کردن روزنامه آمریکایی درباره تلفات ارتش روس را نشان می‌دهد.

تلفات ارتش روسیه در باخموت اوکراین یکی از اخباری است که پس از تسلط کامل ارتش روسیه در این منطقه از اوکراین توسط رسانه‌های غربی به انتشار رسید.

ادعای آمریکا درباره تعداد تلفات روسیه در باخموت اوکراین

ادعای آمریکا درباره تعداد تلفات روسیه
ادعای آمریکا درباره تعداد تلفات روسیه, رسانه آمریکایی و تلفات روسیه

کاخ سفید روز دوشنبه یازدهم اردیبهشت، تخمین زد که ارتش روسیه از آذر ماه پارسال تا به امروز، نزدیک به ۱۰۰ هزار کشته و زخمی در نزدیکی شهر باخموت در شرق اوکراین شده است و این آمار، پس از تسلط و دستیابی ارتش روسیه، کامل اعلام شد.

بیشتر بخوانید:

ورود روسیه به باخموت اوکراین

جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید، در رابطه با این خبر گفت:

بر اساس تخمین‌های اطلاعاتی نهادهای امنیتی آمریکا بیش از ۲۰ هزار سرباز روسی در این مدت کشته شده‌اند که نیمی از این آمار متعلق به گروه مزدور واگنر است.

ادعا کردن روزنامه آمریکایی درباره تلفات ارتش روس

در ادامه می‌توانید تصویری از شهر باخموت را ببینید:

ادعای آمریکا درباره تعداد تلفات روسیه
ادعای آمریکا درباره تعداد تلفات روسیه, تلفات ارتش روسیه در باخموت اوکراین

 

باخموت یا همان Бахмут، شهری در استان دونتسک در کشور اوکراین واقع شده است. جمعیت این شهر ۷۲,۳۱۰ نفر ( بر اساس تخمین در سال ۲۰۲۱ و پیش از جنگ با روسیه) است. ادعا می‌شود از زمان حمله روسیه به باخموت ۹۰ درصد جمعیت شهر باخموت را ترک کرده‌اند. شهر باخموت در حال حاضر بدلیل جنگ روسیه و اوکراین، در دست ارتش روسیه است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *