ادعای امیر عبداللهیان به جنگ اوکراین [+جزئیات]

امیر عبداللهیان ، وزیر امور خارجه در نشستی که روز گذشته برگزار کرد، حرف‌های زد که خبری مبنی بر ادعای امیر عبداللهیان به جنگ اوکراین را به اننتشار گذاشت.

وزیر امور خارجه با تشریح مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران در رابطه منازعه اوکراین تاکید کرد، که ایران به هیچ طرفی در جنگ کمک نظامی نمی‌کند و ادعای وزیر امور خارجه به اوکراین ، اخباری را مبنی بر بی طرف بودن ایران در جنگ اوکراین تأیید کرد.

وزیر امور خارجه ایران، در در دیدار با مارتین گریفیث معاون بشردوستانه و کمک‌های اضطراری دبیرکل سازمان ملل متحد، از ادعای ایران به بی طرف بودن سخن گفت.

ادعای امیر عبداللهیان به جنگ اوکراین

ادعای امیر عبداللهیان به جنگ اوکراین
ادعای وزیر امور خارجه به اوکراین

در دیدار مارتین گریفیتس معاون بشردوستانه و کمک‌های اضطراری دبیرکل سازمان ملل متحد با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، موضوعات مورد اهتمام مشترک از جمله شرایط و وضعیت انساندوستانه در کشورهای سوریه، یمن، افغانستان و نیز اوکراین مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

شلیک به سرباز اوکراینی از فاصله زیاد

سلاح عجیب اوکراین برای حمله به روسیه

امیرعبداللهیان گفت:

ایران به هیچ طرفی در جنگ، کمک نظامی نمی‌کند و جنگ را راه حل نمی‌داند و از حاکمیت و تمامیت ارضی تمام کشور‌ها حمایت می‌کند.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به میزبانی جمهوری اسلامی ایران از چند میلیون آواره و مهاجر از کشور افغانستان بر حمایت سازمان ملل در زمینه ایجاد زیرساخت مناسب برای رفع نیاز‌های آنان تاکید کرد.

در ادامه می‌توانید امیر عبداللهیان را ببینید:

ادعای امیر عبداللهیان به جنگ اوکراین
بی طرف بودن ایران در جنگ اوکراین

ادعای ایران به بی طرف بودن

امیرعبداللهیان در خصوص اوکراین نیز با تشریح مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با این منازعه تاکید کرد، ایران به هیچ طرفی در جنگ، کمک نظامی نمی‌کند و جنگ را راه حل نمی‌داند و از حاکمیت و تمامیت ارضی تمام کشور‌ها از جمله اوکراین حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *