ببینید: سلاح عجیب اوکراین برای حمله به روسیه [+ویدیو]

به تازگی، ویدئویی از سلاح عجیب اوکراین برای حمله به روسیه در رسانه‌های ایرانی و خارجی معرفی شده که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را به همراه داشته است.

به تازگی، حواشی زیادی بر سر ویدئویی که از سلاح جدید اوکراین برای ضربه به پوتین طراحی کرده است، منتشر شده که سلاح ویژه ارتش اوکراین را به دنیا نشان می‌دهد.

اسلحه جدید اوکراینی ها برای حمله روسیه ، یکی از جدیدترین و عجیب‌ترین سلاح‌های این جنگ محسوب می‌شود که برخی از خبرگزاری‌ها اعلام کردند که این سلاح از آمریکا به دست اوکراینی‌ها رسیده است.

سلاح عجیب اوکراین برای حمله به روسیه

سلاح عجیب اوکراین برای حمله به روسیه
سلاح جدید اوکراین برای ضربه به پوتین, سلاح عجیب اوکراین برای حمله به روسیه

سلاح ضد تانک سبک نسل جدید (NLAW) یکی از جنگ افزارهایی است که کمک شایانی به ارتش اوکراین در مقابله با تانک‌های جنگی ارتش روسیه کرده است. این یک سامانه موشکی دوش پرتاب تک شلیک است که برای استفاده توسط پیاده نظام طراحی شده است.

در ادامه می‌توانید ویدئویی از سلاح ویژه ارتش اوکراین را ببینید:

اسلحه جدید اوکراینی ها برای حمله روسیه

نیروهای مسلح اوکراین، لقب اصلی ارتش کشور اوکراین است. فرمانده فعلی این ارتش میخایلو کوتسین است که در ۲۸ فوریه ۲۰۱۴ به این مقام برگزیده شد. اوکراین تا سال ۲۰۱۴ روابط گرمی با روسیه داشت و به همین جهت اجازه حضور برخی واحدهای نظامی روس را در خاک خود داده بود اما در جریان انقلاب ۲۰۱۴ اوکراین نیروهای روسی به درخواست نخست‌وزیر کریمه ایستگاه‌ها، فرودگاه‌ها و ساختمان‌های مهم را به تصرف خود درآوردند.

درجریان بحران کریمه بیشتر نیروهای نظامی مستقر در کریمه از جمله دنیس بورزوفسکی که چند روز قبل به عنوان فرمانده نیروی دریایی اوکراین انتخاب شده بود، به مقامات جمهوری کریمه اعلام وفاداری کردند. در پی این تحولات ارتش اوکراین نیز اعلام آماده‌باش کرده و نیروهای ذخیره را به خدمت فراخواند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *