صحبت های مدیر کل بیمه تامین اجتماعی به فروش کیش و قشم [+ویدیو]

به تازگی، صحبت های مدیر کل بیمه تامین اجتماعی به فروش کیش و قشم به انتشار رسید که حواشی زیادی را با خودش در فضای رسانه به همراه داشت.

اخیراً، سوالات مختلفی از مدیر کل تامین اجتماعی منتشر شد که واکنش فروش جزیره قشم را به همراه داشت و خبری را تحت عنوان واکنش دولت به فروش قشم و کیش بازتاب فراوانی را به همراه داشت.

ایده فروختن جزیره قشم اولین بار توسط مدیر کل بیمه تأمین اجتماعی کشور صورت گرفت و به صورتی بیان شد که انگار خیلی جدی نیست و جای نگرانی نمی‌باشد.

فروش کیش و قشم

فروش کیش و قشم
فروش کیش و قشم, واکنش فروش جزیره قشم

مدیرکل بیمه‌های اجتماعی وزارت کار در صحبت‌هایی اظهار کرده که در جایی ۳۰۰ هزار شهید دادیم که یک وجب خاک از دست ندهیم، اما ممکن است به جایی برسیم که مجبور شویم کیش، قشم و خوزستان را بفروشیم تا بتوانیم حقوق بازنشستگان را بدهیم.

او در این رابطه گفت:

کشور یونان ۱۰۰ جزیره فروخت تا بتواند مطالبات بازنشستگانش را بدهد، ما هم به زودی به این وضعیت دچار می‌شویم. ۳۰۰ هزار شهید دادیم که یک وجب خاک از دست ندهیم، اما ممکن است به جایی برسیم که مجبور شویم کیش، قشم و خوزستان را بفروشیم تا بتوانیم حقوق بازنشستگان را بدهیم.

واکنش دولت به فروش قشم و کیش

در ادامه می‌توانید ایده فروختن جزیره قشم را ببینید:

او در این رابطه، افزود:

حتی اگر ۳ میلیون بشکه نفت را بدون تحریم بفروشیم و پولش را کامل بگیریم باز هم نمی‌توانیم بحران بازنشستگان را حل کنیم. باید در ۵ ماه ۸۵ هزار میلیارد کار عمرانی می‌کردیم، ولی فقط ۱۳ هزار میلیارد اجرایی شده، یعنی ۲۰ درصد.

این صحبت‌های مدیرکل بیمه‌های اجتماعی وزارت کار واکنش دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت را برانگیخته است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *