چرا ایران طرح جدید توافق برجام را رد کرد [+جزئیات]

به تازگی، خبری مبنی بر رد کردن طرح جدید توافق برجام توسط ایران منتشر شد که در ادامه به اینکه چرا ایران طرح جدید توافق برجام را رد کرد خواهیم پرداخت.

به تازگی، حواشی زیادی مبنی بر رد کردن درخواست توافق برجام به انتشار رسید که حواشی و بازتاب‌های زیادی را تحت عنوان توافق رد کردن برجام توسط ایران به انتشار رساند. ایران و رد کردن برجام یکی از مهم‌ترین خبرهای سیاسی در چند وقت اخیر بود.

رد کردن طرح جدید توافق برجام

رد کردن طرح جدید توافق برجام
رد کردن درخواست توافق برجام

چندی پیش، آکسپوس» نوشت:

ده منبع مطلع به آکسیوس گفتند دولت بایدن از ماه ژانویه میلادی رایزنی‌های داخلی درباره توافق موقت را آغاز کرد و سرانجام در ماه فوریه مقام‌های اسرائیلی و سه کشور اروپایی را در جریان آن قرار داد.

بیشتر بخوانید:

واکنش ایران به اقدام پارلمان سوئد

سه مقام صهیونیستی و دیپلمات‌های غربی به آکسیوس گفتند:

ایرانی‌ها تاکنون طرح جدید را رد کرده و گفته‌اند که چنین طرح‌هایی قبلاً هم کارساز نبوده‌اند و آنها توافقی را که محتویات آن به هر نحوی کمتر از توافق ۲۰۱۵ باشد نمی‌خواهند.

توافق رد کردن برجام توسط ایران

رد کردن طرح جدید توافق برجام
ایران و رد کردن برجام

یک رسانه آمریکایی مدعی شده کشورهای اروپایی با توجه به پیشرفت‌های برنامه هسته‌ای ایران کاخ سفید را برای احیای دیپلماسی با ایران تحت فشار گذاشته است.

روزنامه وال‌استریت‌ژورنال نوشت کشورهای اروپایی که از پیشرفت‌های ایران در زمینه غنی‌سازی اورانیوم نگران هستند دولت بایدن را برای احیای مسیر دیپلماسی با ایران با هدف جلوگیری از بحران هسته‌ای احتمالی تحت فشار قرار داده‌اند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *