پیش فروش خودروهای وزارت صمت [جزئیات]

به تازگی، خبری مبنی بر پیش فروش خودروهای وزارت صمت در سامانه فروش خوردو منتشر شد که بازتاب و حواشی گسترده‌ای را به همراه داشت.

اخیراً در خبری مبنی بر طرح بزرگ فروش خودرو وزیر صمت ، با عنوان طرح فروش یکپارچه خودروی وزارت صمت یا همان طرح پیشفروش 500 هزار خودروی وزیر صمت از اسفند 1401 آغاز شد، و پس از سه بار تمدید، مهلت تکمیل اطلاعات و دو مرحله ثبت‌نام متقاضیان، جزئیاتی را می‌توانند دریافت کنند.

پیش فروش خودروهای وزارت صمت

پیش فروش خودروهای وزارت صمت
طرح بزرگ فروش خودرو وزیر صمت

دومین طرح فروش محصولات شرکت های خودروساز از مسیر سامانه یکپارچه فروش آغازشد. وزارت صمت این طرح فروش را در علاوه بر متقاضیان عادی و مادران دارای دو فرزند و بیشتر در دسترس دارندگان خودروهای فرسوده نیز قرار داده است. در دور اول فروش خودرویی صمت امکانی برای در دارندگان خودروهای اسقاطی در نظر گرفته نشده است.

قالیباف همچنین با اشاره به ثبت نام 930 هزار نفر در مرحله نخست طرح گفت:

این خودروها در حال تحویل است و در ماه اردیبهشت و خرداد مجموعا ۲۵۰ هزار خودرو تحویل داده می‌شود

طرح فروش یکپارچه خودروی وزارت صمت

پیش فروش خودروهای وزارت صمت
طرح پیشفروش 500 هزار خودروی وزیر صمت

در حال حاضر شاهین با قیمت حدود ۴۰۰ میلیون تومان تحویل داده می‌شود، اما در بازار ۷۰۰ میلیون تومان است. سوال من از متقاضیان خودرو این است که چرا بازار آزاد را انتخاب و پول اضافه پرداخت می‌کنند؟ تولید روزانه شاهین در سال قبل ۶۵ دستگاه بود، اما امسال به روزی ۲۲۰ دستگاه رسیده است. در مورد بقیه مدل‌های خودرو نیز همین وضعیت حاکم است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *