حضور کمال قلیچدار اوغلو در برنامه جنجالی اعوزهان (Mevzular Açık Mikrofon)

روز گذشته تیزری از برنامه اعوزهان اعور منتشر شد که توجه‌ها را جلب کرد. مخاطبان بی صبرانه منتظر تماشای کمال قلیچدار اوغلو در برنامه پرسش و پاسخ هستند.

برنامه Mevzular Açık Mikrofon با اجرای اعوزهان اعور، یک برنامه پرطرفدار و پرحاشیه ترکی است که از کانال بابالا تی وی (BabalaTV) نمایش داده می‌شود. در این برنامه میهمانان که غالبا افراد سیاسی هستند دعوت شده و باید به پرسش‌های حاضرین پاسخ دهند.

در اکثر برنامه‌ها افرادی که مخالف عقاید مهمان هستند حضور دارند، تا کشمکش برنامه بالا رود. حضور در این برنامه جسارت بالایی می‌خواهد و این بار کمال قلیچدار اوغلو، یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری ترکیه که حدود 44 درصد آرا را در دور اول انتخابات به دست آورد حضور خواهد داشت. ویدیوی پیش‌نمایش برنامه ترکی میکروفن باز با حضور کمال قلیچدار اوغلو را در ادامه تماشا کنید.

بیشتر بخوانید:

آیا انتخابات ترکیه به دور دوم کشیده شد؟ [+ادعای اردوغان درباره آرا]

نتیجه انتخابات ترکیه 2023 (25 اردیبهشت) + [اسامی نامزدها و حواشی آن]

بیوگرافی اعوزهان اعور

کمال قلیچدار اوغلو در برنامه پرسش و پاسخ
بیوگرافی اعوزهان اعور و کمال قلیچدار اغلو

اعوزهان اعور (Oğuzhan Uğur) زاده ۲۹ ژانویه ۱۹۸۴ در آنکارا، یک موسیقی‌دان، کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس، کاریکاتوریست، مجری و یوتیوب‌بر ترک است. کارگردانی برخی از فیلم‌ها و کلیپ‌های موسیقی را برعهده داشته است. “خدا رو شکر” اولین آلبوم اوست. موزیک ویدیو “شکست” را به همراه مورات دالکیلیچ ساخته و منتشر کرده است.

از اول آوریل 2017 تا 23 ژوئیه 2017 برنامه هایی مانند اخبار بودابی، کورکولوژی، RÖNT و رویدادهای بودابی را در تلویزیون بودابی تهیه کرد. از 12 آگوست 2017 شروع به تولید محتوا برای BaBaLa TV که موسس آن خودش است، نمود.

از جمله برنامه‌هایی که اجرای آن‌ها را در کانال بابالا تی وی برعهده داشته و دارد:

  • RÖNT
  • Mevzular (موضوعات)
  • Mevzular: Erken Seçim Özel (موضوعات: ویژه انتخابات زودهنگام)
  • Oğuzhan Uğur’la P!NÇ (پینچ به همراه اعوزهان اعور)
  • Taş-Aşk (سنگ عشق)
  • Mevzular: Açık Mikrofon (موضوعات: میکروفن باز)

کمال قلیچدار اوغلو در برنامه پرسش و پاسخ

کمال قلیچدار اوغلو در برنامه پرسش و پاسخ
کمال قلیچدار اوغلو در برنامه پرسش و پاسخ

برنامه ترکی میکروفن باز با حضور کمال قلیچدار اوغلو چهارشنبه سوم خرداد 1402 منتشر خواهد شد. همانطور که در تیزر مشاهده می‌شود، جوانان بسیاری حضور دارند و سوالات متفاوتی در رابطه با اهداف کمال قلیچدار اغلو پرسیده می‌شود.

در ابتدای برنامه قلیچدار اوغلو از اعوزهان اعور تقاضا می‌کند که همراهانش به عقب روند، تا جوانان بیشتری در مقابل سن بنشینند. کمال قلیچ‌داراوغلو (به ترکی استانبولی: Kemal Kılıçdaroğlu) (زاده ۱۷ دسامبر ۱۹۴۸) معروف به بای کمال، سیاستمدار سوسیال دموکرات، اقتصاددان و کارمند بازنشسته دولتی اهل ترکیه است.

وی از سال ۲۰۱۰ رهبر حزب جمهوری خلق ترکیه (به ترکی استانبولی: Cumhuriyet Halk Partisi)، اصلی‌ترین حزب مخالف ترکیه و از ۷ ژوئن ۲۰۱۵ نماینده شهر ازمیر در مجلس ترکیه است. او هفتمین رهبر قدیمی‌ترین حزب ترکیه است و جایگزین دنیز بایکال شد. در انتخابات سراسری ترکیه که در سال‌های ۲۰۰۲، ۲۰۰۷ و ۲۰۱۱ برگزار شد، وی به عنوان نماینده حوزه انتخاباتی دوم استانبول به مجلس ملی کبیر ترکیه راه یافت.

در انتخابات سراسری ترکیه در ژوئن ۲۰۱۵، نوامبر ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸ نیز به عنوان نماینده حوزه انتخاباتی دوم ازمیر وارد مجلس شد. قلیچداراوغلو قبل از ورود به عرصه سیاست کارمند دولتی بود و از سال ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۶ و مجدداً از سال ۱۹۹۷ تا ۱۹۹۹ به عنوان مدیرکل موسسه بیمه اجتماعی خدمت کرد. او در انتخابات عمومی سال ۲۰۰۲ به پارلمان راه یافت و رئیس گروه پارلمانی CHP شد.

تیزر برنامه بابالا تی وی با حضور کمال قلیچدار اوغلو

(تیزر برنامه بابالا تی وی با حضور کمال قلیچدار اوغلو در اینستاگرام است، فیلترشکن را روشن نمایید)

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Oğuzhan Uğur (@oguzhanugur_)


بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *