فوری: جریمه میلیاردی در انتظار بی حجاب‌ها! +جزئیات

جریمه میلیاردی بی حجاب‌ها ؛ حسین جلالی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درباره جریمه بی حجابی و بد حجابی، توضیحاتی را ارائه داد.

امکان ثبت چند باره تصویر توسط دوربین‌ها ؛ جریمه میلیاردی در انتظار بی‌حجاب‌ها، روزی ۵۰۰پیام دریافت می‌کنیم! حسین جلالی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: اگر فردی بی‌حجاب باشد، ممکن است در طول یک روز تا ۱۰ بار جریمه شود.  در ادامه مطلب با خبر جریمه میلیاردی بی حجابی همراه ما بمانید.

جریمه میلیاردی بی حجاب‌ها

  • جریمه میلیاردی حجاب

حسین جلالی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت:

فرد بی‌حجاب ممکن است در روز ۱۰مرتبه جریمه شود. تنها یک مورد جریمه نیست که بگوییم یک میلیون، ۲میلیون یا ۳میلیون کم است. اگر ۱۰مرتبه خطا کند ۳۰میلیون تومان جریمه می‌شود و در طول ماه ۹۰۰میلیون تومان می‌شود.

اگر یک فرد در طول یک ماه ۳۰ بار خطا کند، مبلغ جریمه آن افراد به ۳۰ میلیون تومان می‌رسد و در صورت ادامه این رفتار تا پایان ماه، مبلغ کل جریمه آن شخص به ۹۰۰ میلیون تومان خواهد رسید. نمایندگان در نشست علنی سه‌شنبه، ۲۳ خرداد ماه مجلس با بررسی لایحه حمایت از فرهنگ حجاب و عفاف به صورت یک فوریت موافقت کردند. با حسین جلالی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درباره ابعاد این لایحه گفت‌وگو کردیم. جلالی علاوه بر تشریح عملکرد مجلس و نمایندگان، از برخی رفتارها گلایه و هشدارهایی را بیان کرد تا ضمن توجه به آنها به لایحه آسیب وارد نشود.

جریمه میلیاردی بی حجاب‌ها

جریمه میلیاردی بد حجابی

جلالی افزود: خود مجلس اول طرح داشت ولی مصلحت را بر این دید که این طرح به قوه قضاییه و دولت فرستاده شود تا به‌صورت لایحه بیاید. لایحه آمد ولی نمی‌دانم چه دست‌هایی پشت پرده است که هجوم و حمله به لایحه را شروع کرده است.

من منکر ضعف‌های لایحه نیستم ولی معتقدم افرادی که نمی‌خواهند بحث حجاب و عفاف قانونمند شود، نمی‌گذارند منعقد شود، نمی‌گذارند این هواپیما فرود بیاید تا ما ببینیم مسافرانش چه کسانی هستند؛ روی همان آسمان منهدمش می‌کنند. این افراد متاسفانه پیوسته می‌گویند نمی‌خواهیم این لایحه باشد. وقتی می‌گویند نمی‌خواهیم این لایحه باشد، یعنی برگردد و دیگر به مجلس نیاید. ما هر چه می‌گوییم بگذارید لایحه به مجلس بیاید، آنجا نظر می‌دهند و در کمیسیون قضایی اصلاح می‌شود، گوش‌شان بدهکار نیست.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *