ممانعت از سفر حج مولوی عبدالحمید ؛ عبدالحمید ممنوع الخروج است؟!

ممنوع الخروج شدن مولوی عبدالحمید ؛ دفتر امام‌جمعه اهل سنت زاهدان از ممانعت از سفر حج مولوی عبدالحمید خبر داد که ادعایی برای ممنوع الخروجی است.

برخی از کانال های خبری ادعای ممنوع الخروجی مولوی عبدالحمید را منتشر کرده اند. عبدالحمید اسماعیل‌زهی امسال قصد تشرف به حج را داشت، اما با خروج از کشور وی مخالفت شد.

ممنوع الخروج شدن مولوی عبدالحمید

  • مولوی عبدالحمید ممنوع الخروجی

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام‌جمعه اهل سنت زاهدان نوشت:

«طبق برنامه‌ریزی و نوبت قبلی، مولوی عبدالحمید امسال به عنوان زائر قصد تشرف به حج را داشتند، اما بنابر اعلام برخی از مسئولان وزارت اطلاعات، با سفر حج ایشان مخالفت شده است.»

ممنوع الخروج شدن مولوی عبدالحمید

سفر حج مولوی عبدالحمید

عبدالحمید اسماعیل زهی ملقب به مولوی عبدالحمید، متولد سال ۱۳۲۶ در روستای مکسان شهرستان ایرانشهر و عضو اتحادیه جهانی علمای مسلمان، عضو مجمع فقهی مکه، امام جمعه اهل سنت مقیم شهر زاهدان و مدیر مدرسه علوم دینی دارالعلوم زاهدان، سرپرست شورای هماهنگی مدارس اهل سنت استان سیستان وبلوچستان است.

عبدالحمید اسماعیل زهی مدیریت دارالعلوم زاهدان را از سال ۱۳۵۶ به بعد و با دستور عبدالعزیز ملازاده بانی این مرکز و مدیر آن به دلیل بیماری قلبی و فعالیت‌های سیاسی وی به عهده دارد. عبدالحمید با مدیریت خود توانسته فعالیت بسیار زیادی برای پیشبرد اهداف دینی و سیاسی این مرکز نماید به گونه‌ای که اکنون تعداد طلاب این مدرسه بیش از هزار نفر است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *