پخش زنده بازی انگلیس سنگال 13 آذر در جام جهانی 2022 قطر [بدون سانسور]

دو تیم انگلیس و سنگال روز یکشنبه ۱۳ آذر ساعت ۲۲:۳۰ در جهانی ۲۰۲۲ دیدار خواهند کرد. پخش زنده بازی انگلیس سنگال 13 آذر 1401 را درادامه ببینید.

خلاصه بازی انگلیس و سنگال ؛ سه شیرها ترانگا را به توپ بستند! [+فیلم]

بازی تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و سنگال در جام جهانی ۲۰۲۲ ، یکشنبه ۱۳ آذر ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه البیت برگزار می‌شود. در ادامه با خبر پخش زنده بازی انگلیس و سنگال همراه ما بمانید.

پخش زنده بازی انگلیس سنگال 13 آذر 1401

تیم ملی انگلیس و سنگال برای اولین بار و در جریان بازی های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. برای تماشای بازی زنده فوتبال انگلیس سنگال، شما می توانید بازی انگلیس و سنگال زنده را در همین صفحه دنبال کنید. در ادامه میتوانید لینک های پخش زنده فوتبال انگلیس و سنگال را مشاهده کنید:

پخش زنده بازی انگلیس و سنگال 13 آذر 1401

پخش زنده بازی انگلیس سنگال آذر 1401

پخش زنده بازی انگلیس و سنگال 13 آذر 1401

پخش زنده بازی انگلیس سنگال 13 آذر 1401

انگلیسی ها شروع بسیار خوبی در دیدار های گروهی داشتند. این تیم با وجود داشتن بازیکنانی توانمند در مقابل آمریکا به تساوی بدون گل رضایت داد اما سرانجام موفق شد با عنوان صدرنشین گروهش به دور بعدی رقابت ها صعود کند. تنها نکته ی نگران کننده برای طرفداران سه شیر ها ،  تغییر عجیب و غریب تاکتیک ها و چیدمان تیم در طول بازی بود.

پخش زنده بازی انگلیس سنگال

در آن سوی میدان سنگالی ها با ارائه ی بازی های سطح بالا نشان داد که قصد دارد موفقیت های سال ۲۰۰۲ را در سال ۲۰۲۲ تکرار کند . قهرمان آفریقا با وجود شکست سنگینی که از هلند خورد اما در بازی های بعدی خود موفق شد خوش بدرخشد تا با دور بعدی مسابقات راه یابد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *