پخش زنده بازی فرانسه لهستان 13 آذر در جام جهانی 2022 قطر [بدون سانسور]

در مرحله حذفی رقابت های جام جهانی 2022 قطر امشب فرانسه و لهستان به مصاف هم خواند رفت. پخش زنده بازی فرانسه لهستان 13 آذر 1401 را درادامه ببینید.

خلاصه بازی فرانسه و لهستان ؛ زیباترین گل جام جهانی مردود شد! [+فیلم]

بازی تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و لهستان در جام جهانی ۲۰۲۲ ، یکشنبه ۱۳ آذر ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه الثمامه برگزار می شود. در ادامه مطلب با خبر پخش زنده بازی فرانسه و لهستان همراه ما بمانید.

پخش زنده بازی فرانسه لهستان 13 آذر 1401

برای تماشای بازی زنده فوتبال فرانسه لهستان، شما می توانید بازی فرانسه و لهستان زنده را در همین صفحه دنبال کنید. تیم ملی فرانسه و لهستان در سال ۹۰ و در جریان یک بازی دوستانه در مقابل هم قرار گرفته بودند که فرانسوی ها موفق شدند در پایان زمان بازی ، به برتری ۱-۰ برسند. در ادامه میتوانید لینک های پخش زنده فوتبال فرانسه و لهستان را مشاهده کنید:

پخش زنده بازی فرانسه لهستان 13 آذر 1401

پخش زنده بازی فرانسه و لهستان آذر 13 1401

پخش زنده بازی فرانسه لهستان 13 آذر 1401

پخش زنده بازی فرانسه و لهستان 13 آذر 1401

فرانسوی ها که ۷ نفر از بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت به همراه ندارند ، جزو مدعیان قهرمانی محسوب میشوند . بازیکنان این تیم در بازی اول مرحله ی گروهی خوب عمل نکردند اما با پیروزی در دو بازی بعدی موفق شدند به عنوان نخستین تیم به مرحله حذفی رقابت‌ها صعود نمایند.

پخش زنده بازی فرانسه لهستان

در آن سوی میدان لهستان تیم شگفتی سازی در جام جهانی ۲۰۲۲ بوده . این تیم با شکست ۲-۰ عربستان طرفداران این ورزش را در شوک فرو برد .لهستانی‌ها در سه دوره آخری که در جام جهانی بوده‌اند، یعنی در سال‌های ۲۰۰۲، ۲۰۰۶ و ۲۰۱۸ هرگز موفق به صعود از گروه‌شان نشده‌اند و حالا پس از ۳۶ سال موفق به شکست این طلسم شده اند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *