پخش زنده بازی مراکش و پرتغال 19 آذر در جام جهانی 2022 قطر [بدون سانسور]

بازی زنده پرتغال و مراکش را امشب در فیگار تماشا کنید. شما میتوانید پخش زنده بازی مراکش و پرتغال 19 آذر 1401 را درادامه مطلب ببینید.

خلاصه بازی پرتغال و مراکش ؛ شیرهای اطلس در آسمان هفتم! [+فیلم]

پس از مشخص شدن تیم های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲، زمان بازی تیم های ملی مراکش و پرتغال مشخص شد و تیم ملی مراکش در دیدار خود در مرحله حذفی جام جهانی به مصاف تیم ملی پرتغال خواهد رفت. در ادامه با خبر پخش زنده مراکش و پرتغال همراه ما بمانید.

پخش زنده بازی مراکش و پرتغال 19 آذر 1401

اگر برای دیدن فوتبال زنده پرتغال و مراکش و دریافت نتایج زنده فوتبال به تلویزیون دسترسی ندارید فیگار این امکان را فراه کرده تا بازی زنده فوتبال را برای تمام کاربران از طریق اینترنت فراهم کند. در ادامه میتوانید لینک های پخش زنده فوتبال پرتغال مراکش را مشاهده کنید:

پخش زنده بازی پرتغال و مراکش 19 آذر 1401

پخش زنده بازی پرتغال مراکش آذر 19 1401

پخش زنده بازی پرتغال و مراکش 19 آذر 1401

پخش زنده بازی پرتغال مراکش 19 آذر 1401

تیم ملی پرتغال و مراکش در جریان مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با هم دیدار خواهند کرد. پرتغال ، تیم نام آشنای فوتبال ، برای صعود به مرحله ی حذفی ، اروگوئه را ۲-۰ از میان برداشت و سپس در اولین بازی خود ، سوئیس را ۱-۶ حذف کرد.

در آن سوی میدان ، مراکش در این جام جهانی تماشاگران را شگفت زده کرده . این تیم که امید چندانی به صعودش نبود ، در کمال ناباوری ۳-۰ اسپانیا را شکست داد. در پخش زنده بازی پرتغال مراکش با ما همراه باشید تا در کنار هم این بازی جذاب را به تماشا بنشینیم.

پخش زنده پرتغال و مراکش

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *