دردسر های ایجاد شده برای مدیران بایرن مونیخ برای پیدا کردن جانشین مانوئل نویر

دردسرهای ایجاد شده برای مدیران بایرن مونیخ برای پیدا کردن جانشین مانوئل نویر، چالش های جدیدی را برای این تیم ایجاد کرده است.

مصدومیت بدموقع مانوئل نویر و پیدا کردن جانشین، چالش جدیدی را برای بایرن‌مونیخ ایجاد کرده است. چند روز قبل بود که مانوئل نویر در تعطیلات پس از جام جهانی از ناحیه ساق پا دچار شکستگی شد و ادامه فصل را از دست داد. مصدومیت دروازه‌بان اول بایرن مونیخ، این تیم را وادار کرد جستجوهای خود برای جذب جانشین مانوئل نویر را آغاز کنند.

پیدا کردن جانشین مانوئل نویر

پیدا کردن جانشین مانوئل نویر
پیدا کردن جانشین مانوئل نویر

در ابتدا نام الکساندر نوبل که عضوی از خود باشگاه است و به طور قرضی در موناکو توپ می‌زند مطرح شد اما بازگشت او در زمستان با توجه به جزئیات قراردادش پیچیده و سخت است. پس از نوبل این دومینیک لیواکوویچ ستاره کرواسی در جام جهانی بود که نامش برای حضور در مونیخ شنیده شد اما فلوریان پلتنبرگ از اسکای گزارش داد مسئولان باشگاه نسبت به توانایی‌های این دروازه‌بان به طور کامل متقاعد نشده اند و این که آیا او توانایی تحمل فشار ناشی از پرکردن جای خالی نویر را دارد یا خیر، برای آن‌ها سوال است. کیلور ناواس و یان زومر​​​ نیز گزینه‌هایی برای جایگزین مانوئل نویر هستند که مونیخی‌ها به آن‌ها فکر می‌کنند؛ اما سن و قیمت بالا، انتقالات احتمالی را بسیار سخت کرده است.

جذب جانشین مانوئل نویر

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *