فوری: حضور عجیب کریستیانو رونالدو در کمپ رئال مادرید! +[عکس]

خبر حضور عجیب کریستیانو رونالدو در کمپ رئال مادرید حواشی زیادی را برای این بازیکن مشهور اسجاد کرده است که گویا او در زمین تمرین کرده است.

ستاره پرتغالی 37 ساله کریستیانو رونالدو در والدبباس کمپ تمرینی رئال مادرید درهنگان تمرین دیده شده است. شرایط اصلا باب میل کریستیانو رونالدو نیست و آینده این ستاره بزرگ در هاله ای از ابهام قرار دارد. بعد از فسخ قرارداد جنجالی با منچستریونایتد و البته ناکامی در جام جهانی با لباس تیم ملی پرتغال، هنوز مشخص نیست این بازیکن در نیم فصل دوم در چه تیمی بازی خواهد کرد.

اختلافات جنجالی رونالدو و مندس ادامه دارد

حضور عجیب کریستیانو رونالدو در کمپ رئال مادرید

در ادامه تصویری از حضور رونالدو در کمپ تمرینی باشگاه رئال مادرید را مشاهده می‌کنید:

حضور عجیب کریستیانو رونالدو در کمپ رئال مادرید
حضور عجیب کریستیانو رونالدو در کمپ رئال مادرید

اما تردیدی وجود ندارد که بهترین دوران ورزشی کریستیانو رونالدو در رئال مادرید گذشت و او به تمامی افتخارات فردی و تیمی ممکن در این باشگاه دست یافت. حالا رونالدو برای حفظ آمادگی خود راهی کمپ تیم سابقش شده و در این روزهای تلخ، احتمالا خاطرات شیرین گذشته را نیز مرور کرده است. پس از دریافت مجوز از باشگاه رئال مادرید، کریستیانو رونالدو برای انجام تمرینات شخصی خود راهی والدبباس شده و ساعتی را آنجا مشغول تمرین شده است.

کریستیانو رونالدو در والدبباس کمپ تمرینی رئال مادرید

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *