تساوی پرگل پرسپولیس و سپاهان ؛ ماجرای پنالتی جنجالی چه بود؟! [+جزئیات]

پرسپولیس و سپاهان دوستانه ؛ تقابل دوستانه دو تیم پرسپولیس و سپاهان با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. در ادامه مطلب همراه فیگار بمانید.

این دیدار با حضور جمعی از مدیران دو تیم و در استادیوم آزادی برگزار شد. رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس به همراه محمد محمدی معاون وی، از جمله تماشاگران ویژه این جدال بودند. در ادامه با خبر پنالتی بازی پرسپولیس و سپاهان همراه ما بمانید.

پرسپولیس و سپاهان دوستانه

  • نتیجه بازی پرسپولیس سپاهان

به گزارش منابع خبری:

یم های پرسپولیس و سپاهان در حالی روز گذشته در ورزشگاه آزادی یک بازی تدارکاتی را در دستور کار قرار دادند که تا دقایق آخر این بازی، همه چیز در حالت عادی پیش می‌رفت منتهی تصمیم جنجالی داور مسابقه – از دید سپاهانی‌ها – باعث شد که این بازی دوستانه، اخراجی داشته باشد.

این بازی که در سه وقت برگزار شد، در دو وقت اول، نفرات فیکس دو تیم در زمین حاضر بودند و سپاهان روی گل‌های شهریار مغانلو از میزبانش جلو بود.

بازی  پرسپولیس و سپاهان

در وقت سوم که بازیکنان ذخیره دو تیم مقابل یکدیگر قرار گرفتند، داور مسابقه برخورد آریا یوسفی با مهدی عبدی – که بعد از ورودش به میدان نمایش بسیار خوبی داشت – را خطا تشخیص داد تا پرسپولیس به لطف پنالتی سیامک نعمتی، از شکست به سپاهان در بازی دوستانه، فرار کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *