شایعه: منچستر یونایتد به دنبال جذب کریم بنزما [+جزئیات]

رسانه اسپانیایی از تمایل منچستریونایتد به جذب بنزما خبر داده است. اخیراً اخباری مبنی بر اینکه منچستر یونایتد به دنبال جذب کریم بنزما است منشر شد.

منچستریونایتد پس از فسخ قرارداد کریستیانو رونالدو موفق شده تا چندین میلیون پوند ذخیره کند و بار پرداخت دستمزد ستاره پرتغال از روی دوش این باشگاه برداشته شده است و اکنون منچستر به دنبال جایگزینی برای او می‌گردد و اکنون اخباری مبنی بر تمایل منچستر یونایتد برای جذب بنزما به گوش می‌رسد.

منچستر یونایتد به دنبال جذب کریم بنزما

منچستر یونایتد به دنبال جذب کریم بنزما
تمایل منچستر یونایتد برای جذب بنزما

به گزارش نشریه اسپانیایی ناسیونال، کریم بنزما فصل گذشته بهترین فصل دوران فوتبال خودش را پشت سر گذاشت و به رئال مادرید برای رقم زدن فصلی رویایی کمک کرد. با این حال در فصل جاری مصدومیت های متعددی به سراغ بنزما آمده اند. این بازیکن به دلیل آسیب دیدگی شانس حضور در ترکیب فرانسه در جام جهانی را از دست داد و مذاکرات تمدید قراردادش با رئال مادرید نیز فعلا متوقف شده است.

منچستریونایتد در همین راستا با پیشنهاد یک دستمزد هنگفت که چشم پوشی از آن به هیچ عنوان کار ساده ای نیست، به سراغ کریم بنزما رفته است. شیاطین سرخ آماده اند تا به بنزما تضمین حضور دائمی در ترکیب اصلی را هم بدهند.

منچستر یونایتد به دنبال جذب کریم بنزما

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *