حرف های احساسی سوفیا مارتینز خبرنگار آرژانتینی به مسی!

اخیرا مصاحبه ای در رسانه ها پخش شده که حرف های احساسی سوفیا مارتینز خبرنگار آرژانتینی به مسی باعث جریحه دار شدن روحیات این بازیکن شده است.

یک خبرنگار از لیونل مسی ستاره تیم ملی آرژانتین تشکر کرد و گفت که این ستاره شادی را به زندگی بسیاری از مردم می‌آورد. حرف های جریحه دار خبرنگار سوفیا مارتینز به لیونل مسی باعث دل شاد شدن این بازیکن شده است.

حرف های احساسی سوفیا مارتینز خبرنگار آرژانتینی به مسی

حرف های احساسی سوفیا مارتینز خبرنگار آرژانتینی به مسی
حرف های احساسی سوفیا مارتینز خبرنگار آرژانتینی به مسی

در پایان بازی آرژانتین و کرواسی، سوفیا مارتینز خبرنگار شبکه آرژانتینی از مسی تعریف کرد و ستاره تیم ملی آرژانتین را مورد تمجید قرار داد.

سوفیا که برای تلویزیون دولتی آرژانتین کار می‌کند، در حین پخش گفتگوی زنده خود خطاب به لئو گفت:

در پایان می‌خواهم چیزی را به تو بگویم، این یک پرسش نیست بلکه می‌خواهم بگویم که فینال جام جهانی در راه است و قطعا همه آرژانتینی‌ها می خواهند قهرمان شوند. فقط می‌خواهم به تو بگویم که نتیجه بازی مهم نیست، یک چیز وجود دارد که هیچ‌کس نمی‌تواند آن را از تو بگیرد و آن هم این واقعیت است که تو با وجود تک تک آرژانتینی‌ها مانوس شده‌ای و شادی را به قلبشان آوردی. این را جدی می‌گویم. هیچ‌کس نمی‌تواند این را از تو بگیرد و به همین خاطر از تو تشکر می‌کنم، به خاطر حجم خوشحالی که به خیلی از مردم دادی از تو ممنونم. جدی می‌گویم که امیدوارم که این حرف‌ها را از درون قلبت بپذیری چرا که حقیقتا معتقد هستم که این نکته از بردن جام‌جهانی مهمتر است و تو به دستش آورده‌ ای. پس ممنون از تو، کاپیتان.

حرف های جریحه دار خبرنگار سوفیا مارتینز به لیونل مسی

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *