مخالفت عجیب همسر کریم انصاری فرد برای یک تصمیم بزرگ

اخیرا خبری درباره مخالفت عجیب همسر کریم انصاری فرد برای یک تصمیم بزرگ در رسانه پخش شده که حواشی زیادی را برای او داشته است.

مخالفت عجیب همسر کریم انصاری فرد

یحیی گل‌محمدی که سابقه همکاری با کریم انصاری‌فرد را در همین پرسپولیس در کارنامه دارد، بدش نمی‌آید دوباره این مهاجم کارکشته را در کنار خود داشته باشد. مانع شدن همسر کریم انصاری فرد یکی از دلایل اضافه نشدن به تیم پرسپولیس می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

توبه کردن امیر تتلو

عکس جنجالی سحر قریشی به همراه دوستانش در ایران

مانع شدن همسر کریم انصاری فرد

مخالفت عجیب همسر کریم انصاری فرد
مخالفت عجیب همسر کریم انصاری فرد

کریم انصاری‌فرد بعد از فسخ قرارداد خود با تیم یونانی آاک آتن، با قراردادی دو ساله به باشگاه اومونیا قبرس اضافه شد. با این وجود شنیده می‌شود او می‌تواند با پرداخت مبلغی نه‌چندان زیاد از اومونیا جدا شود؛ اما مخالف بودن همسر کریم انصاری فرد برای عضو شدن در باشگاه پرسپولیس مانع ورود او به باشگاه پرطرفدار ایرانی شد.

مخالف بودن همسر کریم انصاری فرد برای عضو شدن

مانع شدن همسر کریم انصاری فرد
مخالف بودن همسر کریم انصاری فرد برای عضو شدن

مانع اصلی برای بازگشت کریم انصاری‌فرد به پرسپولیس، باشگاه قبرسی نیست بلکه همسرش است! همسر کریم انصاری‌فرد که یک تاجر آمریکایی یونانی است، به‌شدت مخالف حضور کریم در ایران است و علاقه دارد انصاری‌فرد در همان یونان و یا حداکثر در کشورهای نزدیک به یونان (مثل قبرس) بازی کند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *