کریستیانو رونالدو به النصر عربستان پیوست [+عکس]

شب گذشته با باز شدن پنجره‌ی نقل و انتقالات زمستانه، یکی از بزرگ‌ترین و گران‌ترین انتقالات دنیا رخ داد و کریستیانو رونالدو به النصر عربستان پیوست .

کریستیانو رونالدو به النصر عربستان پیوست

کریستیانو رونالدو، روز جمعه، در یک انتقال سودآور و گران قیمت، با ارزش 200 میلیون یورو، به باشگاه النصر عربستان سعودی پیوست و رونالدو راهی باشگاه النصر شد . او که با آغاز حاشیه‌های مختلف، در حذف زود هنگام جام جهانی، با آن خداحافظی کرد و از باشگاه منچستر یونایتد اخراج شد، حالا به النصر رفت.

بیشتر بخوانید:

تبدیل شدن رونالدو به زلاتان

صحبت های جنجالی تن هاخ در مورد رونالدو

رونالدو راهی باشگاه النصر شد

  • آیا النصر آغاز یک پایان ستاره پرتغالیست؟
کریستیانو رونالدو به النصر عربستان پیوست
توافق رونالدو و باشگاه النصر

باشگاه النصر، در شبکه‌های اجتماعی خودش، تصویری از پنج توپ طلای رونالدو را در حالی که پیراهن این تیم را به دست گرفته بود منتشر کرد و باشگاه این قرارداد را با تیتر “تاریخ در حال ساخت است” توصیف کرد.

این باشگاه در توئیتر نوشت:

این قراردادی است که نه تنها الهام بخش باشگاه ما برای دستیابی به موفقیت‌های بزرگ‌تر می‌باشد، بلکه الهام بخش لیگ ما، ملت‌ما و نسل‌های آینده، پسران و دختران است تا بهترین نسخه از خود باشند.

رقم قراردادِ رونالدوی 37 ساله، دستمزد زیادی است که در قراردادی که می‌تواند آخرین قرارداد دوران حرفه‌ای او باشد، می‌دهد. گزارش‌های رسانه‌ای، مدعی شده‌اند که ستاره پرتغالی ممکن است سالانه 200 میلیون دلار از این قرارداد درآمد داشته باشد. این یعنی او، سالیانه 200 میلیون، ماهیانه 16.67، هفتگی 3.8 و روزانه 555 هزار یورو درآمد دارد که این قرارداد به گران‌ترین انتقال تاریخ می‌پیوندد.

بیوگرافی کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو به النصر عربستان پیوست
بیوگرافی کریستیانو رونالدو

خانه مجلل رونالدو در شهر ریاض

ماشاریپوف شماره پیراهن خود را برای رونالدو عوض کرد

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو، متولد ۵ فوریهٔ ۱۹۸۵ بازیکن فوتبال اهل پرتغال است که برای تیم ملی پرتغال در پست مهاجم بازی می‌کند. او اغلب به‌عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان و یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تمام ادوار نیز یاد می‌شود.

او ابتدا فوتبال خود را از اسپورتینگ لیسبون آغاز کرد و در اوج دوران حرفه‌ای خود، به منچستر و بعد به رئال پیوست. پس از رئال، او به یوونتوس رفت و دوباره راهی منچستر شد. پس از اینکه در منچستر حواشی زیادی را داشت، اخراج شد و حالا با قراردادی نجومی، به النصر پیوست.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *