تبدیل شدن رونالدو به زلاتان [+جزئیات]

کارلوس پاسرینی یک خبرنگار ایتالیایی که برای کوریره دلا سرا کار میکند موضوعی در مورد تبدیل شدن رونالدو به زلاتان را مطرح کرد و انتقاد شدیدی از رونالدو داشت.

کارلوس پاسرینی یک خبرنگار ایتالیایی که برای کوریره دلا سرا کار میکند در مصاحبه ای با یک سایت میلانی در مورد اینکه آیا کریستیانو در حال طی مسیری شبیه زلاتان ابراهیموویچ است نظر داد. او میگوید که رونالدو بیشتر از آنکه تصور می‌شود خودخواه است و تبدیل شدن رونالدو به مانند زلاتان سخت است.

تبدیل شدن رونالدو به زلاتان

تبدیل شدن رونالدو به زلاتان
تبدیل شدن رونالدو به مانند زلاتان

او در ادامه گفت: تصورش برای من دشوار است که چطور رونالدو در 2 یا 3 سال این وضعیت جدید را ایجاد کرده است زیرا خودپسندی زیاد او تبدیل به خودخواهی در فوتبال شده است. ابراهیموویچ تغییر کرده و مثل 10 سال قبل نیست و این را افرادی که میلان را دنبال میکنند به خوبی میدانند.

ابراهیموویچ آن شکافی که به وجود آمده بود را پر کرده است. الان هم تیمی‌های او می‌گوید که درست است ابراهیموویچ بازی نمیکند اما او باعث میشود شما برنده شوید. بنابراین (تصور) تبدیل شدن او به فردی مثل زلاتان سخت است.

تبدیل شدن رونالدو به زلاتان

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *